کد خبر 1019493
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷
پندار توفیقی

معاون پیشین استقلال در مورد حضورش در اردوی این تیم توضیحاتی داد.

به گزارش مشرق، پندار توفیقی که فصل قبل از سمت معاون ورزشی باشگاه استقلال استعفا داده بود امروز در اردوی این تیم شرکت کرد و با بازیکنان این تیم دیدار و گفت و گو کرد.

پندار توفیقی در این باره گفت: چند روزی بود که دوست داشتم بازیکنان استقلال را از نزدیک ببینم. خیلی دردناک است وقتی می بینم مربی بالای سر تیم نیست و بازیکنان خودشان تیم را تمرین می دهند. بسیار نارحت بودم و به همین دلیل رفتم سری به تمرین این تیم بزنم.

بیشتر بخوانید:

حضور معاون سابق در اردوی تمرین استقلال

او ادامه داد: خیلی از این بازیکنان در زمانی که من در استقلال بودم به عضویت این تیم در آمدند و رابطه نزدیکی با آنها دارم. رفتم به بازیکنان سر بزنم تا اگر کمکی از دستم بربیاید برای آنها انجام بدهم.

معاون پیشین استقلال در پایان گفت: استقلال بزرگ پستی و بلندی های زیادی به خود دیده است و من فکر می کنم همه باید کمک کنیم تا این تیم اقتدار خود را دوباره به دست بیاورد. من هم در این راه هر کمکی از دستم بربیاید انجام می دهم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    12 1
    یه سری از بدبختیهای استقلال حاصل زمان مدیریت شما و افتخاریه. پس بیخود ژست دلسوزی نگیر. بعدشم مگه شما بعداز اینکه از استقلال رفتی نگفتی فقط درباره نفت از من بپرسین؟؟
  • پرویز DE ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    0 0
    من دلم برای میهنم سوخت که اینچنین بی آبرو و بی اعتبار شده ، آنقدر بی اعتبار که برای 160 هزار یورو که آقازاده ها در یک شب چند برابرش را خرج پارتی هاشان میکنند این چنین نام ایران در روزنامه های اروپا به ریشخند گرفته شود و آنچنان بی آبرو که یک مربی درجه سه فوتبال اینچنین پته کشور را در به بن بست رسیدن روی آب بیاندازد ، متشکریم آقایان انقلابی !!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس