کد خبر 1019309
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
گواردیولا

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی ممکن است در پایان فصل جاری این تیم را ترک کند.

به گزارش مشرق، براساس گزارش نشریه انگلیسی «دیلی‌میل» در قرارداد پپ گواردیولا بندی وجود دارد که این سرمربی اسپانیایی می‌تواند در پایان فصل جاری از منچسترسیتی جدا شود، این در حالی است که او تا پایان ماه ژوئن 2021 با این باشگاه انگلیسی قرارداد دارد.

بیشتر بخوانید:

خبر ویژه گواردیولا درمورد فوتبال انگلیس

بر اساس این گزارش، اگر این سرمربی 48 ساله در پایان فصل از سرمربیگری منچسترسیتی کناره‌گیری کند، مدیران این باشگاه مائوریسیو پوچتینو را گزینه مناسبی برای جانشینی پپ در ورزشگاه اتحاد می‌بییند، سرمربی که چند هفته پیش به دلیل تداوم نتایج ضعیف از سمت سرمربیگری تاتنهام اخراج شد.

منچسترسیتی که در دو سال گذشته با سرمربیگری پپ گواردیولا به عناوین خوبی از جمله دو قهرمانی متوالی در لیگ برتر انگلیس دست یافته است، این فصل عملکرد خیلی خوبی نداشته و در حال حاضر با 32 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی این رقابت‌هاست و با لیورپول صدرنشین 14 امتیاز اختلاف دارد.

پپ گواردیولا که در سال 2016 پس از ترک بایرن مونیخ هدایت منچسترسیتی را برعهده گرفت، تاکنون این تیم را به دو قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، دو قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس و دو قهرمانی در جام خیریه انگلیس رسانده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس