کد خبر 1019154
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
ساری

مائوریتسیو ساری منچسترسیتی را بخت نخست قهرمانی در اروپا می‌داند.

به گزارش مشرق، به نقل از اسکای اسپورتس، سرمربی یوونتوس معتقد است منچسترسیتی می‌تواند جدی ترین گزینه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا باشد چرا که با توجه به نتایج رخ داده، سیتی اروپا را در اولویت قرار خواهد داد.

منچسترسیتی چهارشنبه شب دینامو زاگرب را در خانه اش 4-1 شکست داد تا با 14 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه C به مرحله حذفی راه یابد، آن هم در حالی که سیتی دو برابر تیم دوم این گروه (آتالانتا) امتیاز جمع کرده بود. با این وجود سیتیزن ها در لیگ برتر شرایط خوبی ندارند و با فاصله 14 امتیازی با لیورپول، عملا امید چندانی به هت‌تریک قهرمانی ندارند؛ اتفاقی که ساری را به این نتیجه رسانده که همشهری ها در این فصل جدی ترین مدعی قهرمانی اروپا خواهند بود:

"بدون اراده از منچسترسیتی به عنوان گزینه اصلی خود (برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا) نام می‌برم. تاثیری که این تیم روی من گذاشته من را به این نتیجه رسانده و در کنار آن (نتایج رقم خورده در لیگ برتر) من را متقاعد کرده که سیتی از این به بعد تمرکز بیشتری روی لیگ قهرمانان نسبت به لیگ برتر خواهد داشت."

بیشتر بخوانید:

فریاد رونالدو بر سر جیمی جامپ +عکس

یوونتوس خود دیگر تیمی بود که توانست با پیروزی 2-0 برابر لورکوزن در دیدارهای چهارشنبه لیگ قهرمانان، صعود مقتدرانه ای به مرحله حذفی داشته باشد. یووه بعد از تساوی 2-2 برابر اتلتیکومادرید در روز نخست، هر 5 بازی بعدی خود را برد. آن هم در حالی که مائوریتسیو ساری در 13 مسابقه خود در لیگ قهرمانان قبل از آغاز این روند، تنها 3 پیروزی کسب کرده بود.

با این نتایج، یوونتوس قطعا در مرحله یک هشتم نهایی با سیتی روبه‌رو نخواهد شد، اما یکی از تیم های دومی که انتظار بیانکونری را می‌کشد، تاتنهام است. تیمی که با 10 امتیاز، به عنوان تیم دوم گروه B پشت سر بایرن مونیخ به یک هشتم نهایی رسیده و اکنون ژوزه مورینیو را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می‌بیند.

در دوران حضور مورینیو در یونایتد و ساری در چلسی، درگیری آقای خاص با یکی از دستیاران ساری در بازی دو تیم در استمفوردبریج جنجال های زیادی به همراه داشت، با این حال ساری می‌گوید از برخورد با تاتنهام در مرحله یک هشتم خوشحال خواهد بود:

"به اندازه کافی خوش‌شانس بوده ام که به شکلی خصوصی با او ملاقات داشته باشم. البته که برای او احترام ویژه ای قائل هستم. او در سطحی باورنکردنی است. 

می‌توانم بگویم که او کمی متفاوت از آن چیزی که واقعا هست نشان می‌دهد. اگر شما از نزدیک او را بشناسید می‌فهمید که انسان کاملا متفاوتی است. واقعا خوشحالم که با او ملاقات داشته ام و خوشحال خواهم شد اگر دوباره او را (در این رقابت ها) ملاقات کنم."

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس