کد خبر 1019146
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
پرچم فلسطین نمایه

آهنگساز ایرانی مقیم اتریش در پایان اجرای کنسرت موسیقی در یکی از سالن‌های شهر وین، با به نمایش گذاشتن پرچم فلسطین، گفت: امروز می‌خواهم درباره ملتی که از خانه رانده شده‌اند، با شما سخن بگویم.

به گزارش مشرق، «جهان نبوی تویسرکانی»  آهنگساز ایرانی مقیم اتریش شب گذشته (چهارشنبه) در پایان اجرای کنسرت موسیقی تحت عنوان «واقعیت یک شایعه معتبر» که در یکی از سالن‌های شهر وین برگزار شد، پرچم فلسطین را در حمایت از مردم این کشور به نمایش درآورد.

بیشتر بخوانید:

نامه دیپلمات اروپایی به بروکسل: باید فلسطین را به رسمیت بشناسیم

تویسرکانی آهنگسازی این کنسرت را بر عهده داشت و پس از به نمایش درآوردن پرچم فلسطین خطاب به حاضران گفت: امروز می‌خواهم در مورد مسئله فراموش شده‌ای با شما سخن بگویم، از واقعیتی که فراموش شده است، از ملتی که از خانه رانده شده‌اند. 

دانلود

نبوی تویسرکانی دانش آموخته رشته پیانو ، رهبری و آموزش‌های هارمونیک، از سال ۱۹۶۰ و پس از اخراج از سازمان رادیو و تلویزیون ملی ایران به جرم سیاسی، به اتریش مهاجرت و از سال ۱۹۶۵ تا ۱۹۷۵ نزد اساتید برجسته موسیقی اتریشی نظیر آلفرد اوهل، پل کونت و دیتر کافمن موسیقی و هنر را آموخت و از آن هنگام به عنوان آهنگساز در حوزه‌های مختلف دانشگاهی و هنرستان‌های موسیقی وین مشغول آهنگسازی و تدریس است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
    0 0
    درود بر آقای تویسرکانی دمش گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس