پهلوی‌

حضور پررنگ خاندان پهلوی در شبکه ایران اینترنشنال طی یک سال گذشته باعث شده تا حتی صدای اعتراض سلطنت طلبان هم بلند شود تا با نارضایتی این شبکه را ارگان رسانه ای پهلوی نام گذاری کنند!

به گزارش مشرق، بیش از یک سال از اولین حضور ربع پهلوی در شبکه سعودی ایران اینترنشنال می گذرد و در طی ماه های گذشته فرزند شاه مخلوع ایران به همراه سایر اعضای خاندان پهلوی در برنامه های مختلف رسانه فارسی زبان «بن سلمان» حضور پیدا کرده اند.

آبان ماه ۹۷ بود که رضا پهلوی با حضور در استودیو شبکه ایران اینترننشال در لندن، شویی به اصطلاح گفت و گو محور را اجرا کرد که با واکنش منفی و تمسخرآمیز فعالان فضای مجازی همراه شد.

در همان زمان رسانه ها از توافق مالی رضا پهلوی با ایران اینترنشنال برای حضور در این شبکه پرده برداشتند و حتی از تخفیف ۹۸ درصدی ربع پهلوی به سعودی ها خبر دادند!

اما حضور پررنگ خاندان پهلوی در شبکه ایران اینترنشنال طی یک سال گذشته باعث شده تا حتی صدای اعتراض سلطنت طلبان هم بلند شود و با نارضایتی این شبکه را ارگان رسانه ای پهلوی نام گذاری کنند!

دانلود

مالک شبکه ایران اینترنشنال شرکت ولانت مدیا (Volant Media) است و طبق اسناد ثبت شبکه، صاحب امتیاز این شبکه نیز شرکتی به نام گلوبال مدیا (Global Media) است. مؤسس و مدیر هردو شرکت "عادل عبدالکریم" است. عبدالکریم که سعودی الاصل است سابقه کار با غول های رسانه مانند "عبدالرحمن الراشد" را دارد.

منبع: جام نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
    31 11
    پهلوی سگ ولگرد
  • Ahma.d IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    0 0
    شاه قلابی و جلاد خون آشام و پسر مفت خور بی عرضه و نوکر غربی ها و دشمنان ایران آخه پهلوی کی به رسمیت می شناسه
  • DE ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 0
    هوشنگ اميراحمدي سلطنت طلب هست؟ جدي ميفرماييد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس