کد خبر 1018751
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
شهر خودرو و پرسپولیس - محمد انصاری

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی‌های قبلی با اینکه خوب بازی می‌کردیم، اما با بدشانسی توپ‌های‌مان گل نمی‌شد.

به گزارش مشرق، محمد انصاری در خصوص برتری تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته چهاردهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خیلی سنگینی بود و حریف برای کسب یک امتیاز پا به میدان گذاشته بود. برای همین آنها خیلی فشرده بازی می‌کردند. ما اگر زودتر گل می‌زدیم شاید می‌توانستیم راحت‌تر بازی کنیم.

وی افزود: در نیمه اول چند فرصت گلزنی داشتیم، اما با بدشانسی توپ‌ها تبدیل به گل نشد، اما خداراشکر با شوت ترابی توانستیم از حریف پیش بیفتیم و در ادامه راحت‌تر بازی کنیم و بعد هم گل دوم را علیپور زد.

بیشتر بخوانید:

روزهای دشوار پرسپولیس در راه است

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند این روند را ادامه دهد یا خیر، گفت: ما تازه خود را پیدا کردیم. در بازی‌های قبلی علی‌رغم اینکه خیلی خوب بازی می‌کردیم، اما با بدشانسی توپ‌های‌مان گل نمی‌شد. خوشحالیم که بالاخره بدشانسی دست از سر پرسپولیس برداشت.

انصاری درباره اینکه پرسپولیس می‌تواند قهرمان نیم‌فصل شود یا خیر، تصریح کرد: هنوز زود است در مورد قهرمان فصل صحبت کنیم. با این حال ما سعی می‌کنیم در همین نیم‌فصل قهرمان شویم.

وی در خصوص قرعه تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: قرعه تقریبا سختی به ما خورده است. ما یک بار دیگر باید با الدحیل بازی کنیم که تیم بسیار باکیفیتی است و قطعا این تیم امسال برای قهرمانی می‌جنگد. البته ما هم پرسپولیس هستیم و امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم.

بازیکن تیم فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: تیم‌های گروه ما در کشور‌های خود مدعی هستند و مهم‌ترین نکته اینجاست که ما با حریف عربستانی همگروه هستیم. امیدوارم امسال اتفاقاتی رخ دهد که مجبور به بازی در کشور سوم نشویم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس