کد خبر 1018405
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
چشمی

مدافع تیم فوتبال استقلال به پیشنهاد باشگاه ترکیه‌ای برای جذب او واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، چند روز پیش بود که اعلام شد باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه که سید مجید حسینی را در ترکیب خود دارد به دنبال جذب روزبه چشمی است.

حتی منابع خبری ترکیه‌ای اعلام کردند مسئولان ترابزون اسپور که به شدت دنبال جذب چشمی هستند هفته گذشته به تهران آمدند تا مذاکرات رسمی را با این بازیکن و باشگاه استقلال انجام بدهند.

بیشتر بخوانید:

چشمی: مدیران استقلال بی‌خیال و دروغگو هستند/ از دست استراماچونی ناراحتیم

روزبه چشمی مدافع تیم استقلال در مورد این مسئله اظهار داشت: این پیشنهاد به مدیربرنامه من رسیده بود و باشگاه ترکیه‌ای خواهان من بود، اما فعلا خبری نیست.

وی ادامه داد: مدیران ترابزون پیشنهادشان را به مدیر برنامه‌های من ارائه دادند، اما فعلا اتفاقی رخ نداده و من هم تمام تمرکزم را روی استقلال گذاشته‌ام.

به گزارش میزان، باشگاه ترابزون اسپور که مجید حسینی را در قلب دفاع خود دارد پیش از این و در فصل گذشته وحید امیری را در خدمت داشت.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    2 0
    خدا اموات هرکسی را بیامرزد که استقلال را از شر وجود این آقای چشمی خلاص کند ! با یک مرور ساده از بازیهای استقلال چه در لیگ برتر و چه قهرمانان آسیا میتوان فهمید که این دفاع فوق ستاره در چند باخت و نبردن استقلال مقصر بوده ! همین دیروز با پیکان مقصر اصلی گل اول پیکان بود و در گل دوم هم با دعوا و درگیری با بازیکنان پیکان و کلنجار رفتن با داور ( یک بازی را مثال بزنید که چشمی با داور کلنجار و بگو مگو نداشته باشد ! ) تمرکز خط دفاع را بهم ربخت و باعث گل تساوی پیکان شد و یک پنالتی را هم تقدیم حریف کرد که با تلاش حسینی گل نشد . خلاصه شر و ضرر این بازیکن برای استقلال از خیر و منفعت بیشتر است ! این نظر را به عنوان کسی گفتم که حداقل 20 سال سابقه فعالیت در فوتبال دارد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس