کد خبر 1018363
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
امباپه

به نظر می رسد که کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، علاقه ای به تمدید قرارداد با این تیم ندارد.

به گزارش مشرق، کیلیان امباپه پس از درخشش فوق العاده در موناکو تیم های زیادی را خواهان خود می دید و حتی از رئال مادرید به عنوان محتمل ترین مقصد او یاد می شد اما این ستاره جوان تصمیم گرفت که فوتبال خود را در کشورش ادامه دهد و راهی پاریسن ژرمن شود. با وجود انتقال به پی اس جی، هر ساله شایعات زیادی درباره آینده این ستاره جوان مطرح می شود و با نزدیک شدن به پایان قرارداد این بازیکن، به شدت این شایعات افزوده می شود.

بیشتر بخوانید:

رکوردهای پیش‌روی امباپه

امباپه تا پایان سال 2022 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و به نظر می رسد که تمایلی برای تمدید قرارداد با تیم فرانسوی نیز نداشته باشد. همچنین باشگاه رئال مادرید نیز به دنبال جانشینی به حق برای کریستیانو رونالدو است که در تابستان 2018 از جمع کهکشانی ها جدا شده بود. در سمت دیگر زین الدین زیدان نیز چند باری به ستایش از عملکرد امباپه جوان پرداخته بود؛ اتفاقاتی که همگی شایعات پیرامون جدایی امباپه از پی اس جی و پیوستن او به رئال مادرید را به بیشترین حد خود رسانده است.

در همین رابطه نشریه مارکا در شماره امروز خود با تیتر "امباپه طناب را تنگ تر می کند" احتمال جدایی امباپه از پی اس جی و پیوستن او به رئال مادرید را روی جلد برده است. در گزارش روی جلد 10 دسامبر مارکا آمده است: " بازیکن فرانسوی با وجود اصرار باشگاه پی اس جی،  نشان داده که هیچ علاقه ای به تمدید قرارداد با این تیم ندارد. با این وجود باشگاه از او درخواست کرده که به پیشنهاد هیچ تیمی توجه نکند."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس