کد خبر 1017809
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹
دستگیری سارقین در البرز

محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری سارقان خودرو در البرز خبرداد.

به گزارش مشرق، محمد نادربیگی ئیس پلیس آگاهی استان البرز، از دستگیری سارقان خودرو و لوازم داخل خودرو خبرداد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در محدوده "جاده قزل حصار کرج"، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

برق گرفتگی برق‌دزد حین دزدیدن برق!

ماجرای زندان نشینی دزدان شبگرد! +عکس

وی افزود: ماموران گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده "خرمدشت کرج" به یک دستگاه خودرو پراید که در حال پرسه زنی در اطراف خودروهای پارک شده در اطراف خیابان بود، مشکوک شده و برای بررسی موضوع به خودرو نزدیک شدند که راننده به محض مشاهده خودرو پلیس اقدام به فرار کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز، با توجه به سرعت زیاد خودرو و انجام حرکات مخاطره آمیز، برای متوقف کردن آن اقدام به شلیک ۲ تیر هوایی کردند که متهم همچنان بدون توجه به هشدارهای پلیس با سرعت بالا به مسیر خود ادامه داد که در نهایت افسرگشت با رعایت قانون به کارگیری سلاح چند تیر به سمت لاستیک خودرو شلیک کرده و خودرو را متوقف کردند.

محمد نادربیگی اظهار کرد: پس از توقف خودرو یکی از متهمان با استفاده از تاریکی هوا از محل متواری شد و متهم دیگر که خانمی میانسال بود دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی یادآور شد: در بازرسی از خودرو و مخفیگاه متهمان مقدار زیادی لوازم داخل خودرو سرقتی، اعم از باتری، زاپاس، ضبط و باند و.. کشف شد.

نادربیگی خاطرنشان کرد: سارقان در مواجهه با مدارک و مستندات موجود، لب به اعتراف گشوده و به ۲۰۰ فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان این که تاکنون ۱۵ نفر از مال باختگان شناسایی شده اند، گفت: تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    0 0
    خانم میانسال؟؟؟؟!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس