کد خبر 1017775
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۰
سامسونگ

رندرهای و اطلاعات میان‌رده جدید سامسونگ، چند روز قبل از معرفی رسمی، فاش شد.

به گزارش مشرق، به نظر می‌رسد مدل‌های سری گلکسی A سامسونگ پایانی ندارد و همچنان باید منتظر عرضه مدل‌های جدید این خانواده میان‌رده باشیم. شرکت کره‌ای پس از تولید و عرضه 8 مدل از سری گلکسی A حال مدل‌های فرعی این سری را با پسوند S با اضافه کردن عدد این مدل‌ها روانه بازار می‌کند. اخیرا که مدل محبوب گلکسی A50 با تغییراتی جزئی با نام گلکسی A50s وارد بازار شد حال بر اساس جدیدترین اخبار، مدل گلکسی A51 نیز در راه است.

بیشتر بخوانید:

موبایل تاشویی که از ۲ جهت امتداد می‌یابد +عکس

رونمایی از طراحی متفاوت تلفن تاشو TCL +عکس

رندرهای جدید منتشر شده از میان‌رده جدید سامسونگ نشان می‌دهد که شرکت کره‌ای این بار با تغییرات بیشتر و گسترده‌تری، میان‌رده A51 را وارد بازار خواهد کرد. فروش بالا A50 سامسونگ را تشویق کرد تا یک مدل دیگر با مشخصاتی بهتر و قدرتمندتر از نسخه اصلی را تولید کرده و تا پایان سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه کند.

دوربین چهارگانه، جذاب‌ترین ویژگی گلکسی A51

یکی از اصلی‌ترین تغییرات در بخش دوربین به چشم می‌خورد، جایی که سامسونگ از ماژول مربعی شکل مشکی برای قرار دادن دوربین چهارگانه به شکل حرف L انگلیسی استفاده کرده است. در کنار چهار دوربین نیز فلش LED قرار دارد. دوربین چهار گانه از سنسورهای ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، ۵ مگاپیکسلی عمیق و ۵ مگاپیکسلی اکرو تشکیل شده است.

در جلو گوشی نیز دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی درون حفره در بالای نمایشگر جای گرفته تا قول سامسونگ برای عرضه گوشی‌های میان‌رده با حفره دوربین سلفی تحقق پیدا کند. بر اساس اطلاعات، صفحه نمایش گلکسی A51 دارای اندازه بزرگ ۶.۵ اینچ بوده و مانند دیگر مدل‌های سری A از پنل سوپرآمولد استفاده می‌کند. پردازنده اکسینیوس ۹۶۱۱، مقدار حافظه رم در دو مدل ۴ و ۶ گیگابایت، حاظه اصلی در دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت نیز از دیگر مشخصات فاش شده از این مدل هستند. سامسونگ در این مدل از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، باتری با ظرفیت ۴ هزار میلی‌آمپر و شارژ سریع ۱۵ واتی نیز بهره خواهد برد. این مدل به همراه گلکسی A71 در ۱۲ دسامبر معرفی خواهند شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    11 6
    فقط نوکیا 1100
  • محمد IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    0 3
    فقط سامسونگ a72018
  • علي فروزانفر ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    0 3
    گوشي فقط هواوي ميت 10

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس