کد خبر 1017761
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸
محمد ایمانی

باید در مجال دیگری به فساد و رشوه های هنگفت در قراردادهای کرسنت، استات اویل و توتال که همگی در مدیریت آقای زنگنه اتفاق افتاده و خسارت های ده ها میلیارد دلاری به کشور تحمیل کرده، پرداخت.

به گزارش مشرق،  محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت:

وزیر نفت می گوید "موضوع کارت سوخت که برای برخی‌ها یک موضوع مقدس شده؛ مربوط به ۲۰ سال پیش است و از رده خارج شده است". او همچنین گفته "اینکه بنزین بدهیم تا مردم با فروش آن زندگی بگذرانند، نمی‌شود".

باید در مجال دیگری به فساد  هنگفت در قراردادهای کرسنت، استات اویل و توتال که همگی در مدیریت آقای زنگنه اتفاق افتاده و خسارت های ده ها میلیارد دلاری به کشور تحمیل کرده، پرداخت. برخی از این طرف قرار دادها در کشور خود به جرم ارتشاء و پولشویی محکوم شده اند.

اما یک قلم خسارتی که زنگنه روی دست مردم گذاشت، حذف چهار ساله کارت سوخت بود که موجب نابودی شفافیت و تشدید مصرف (قاچاق) روزانه 20 میلیون لیتری بنزین شد و با حتساب روزانه 100 میلیارد تومان قاچاق، 144 هزار میلیارد تومان را از جیب مردم به حلقوم قاچاقچیان ریخت.

چنین مدیری باید به خاطر همدستی با قاچاقچیان محاکمه شود، نه اینکه لُغُز بخواند. آن 144 هزار میلیارد تومان را می شد صرف ایجاد میلیون ها شغل کرد تا کسانی ناچار نباشند با فروش بنزین یا مسافر کشی زندگی بگذرانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    3 0
    این بشر کلا تعطیله...واقعا نمیدونم چی بگم در توصیف این ژنرال؟؟وای بحال دولتی (و ملتی) که سرنوشت بزرگترین منابع حیاتیشو دست این موجود سپرده...رزومه کاری ایشون مملو از ..و.. ،بی تدبیری و.... است.خدا نگذره ازش...
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    2 0
    همیشه حسرت میخورم که چرا مردم به این روحانی رای دادن..... لعنت به بعضی سلبریتیای پولپرست که مردمو دعوت به رای دادن به روحانی کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس