کد خبر 1017213
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
علی شجاعی

نساجی در بازی هفته سیزدهم در قائمشهر برابر سپاهان به مساوی رسید اما این تیم اگر از فرصت هایش بهتر استفاده کرده بود شاید الان سه امتیاز این بازی دشوار را داشت.

به گزارش مشرق، نساجی برابر سپاهان دو بر دو مساوی کرد اما نمایش این تیم به گونه ای بود که می توانست مدعی اصلی قهرمانی را در وطنی شکست بدهد. علی شجاعی وینگر این تیم با وجود نمایش خوبی که در این بازی داشت یک فرصت خوب گلزنی را از دست داد تا بعد از بازی مورد انتقاد قرار بگیرد.

مهاجم ملی پوش تیم نساجی درباره این بازی گفت:" به نظرم اگر خود من خوش شانس بودم بازی را برده بودیم. یک موقعیت خیلی خوب داشتم که با بدشانسی گل نشد؛ ما سرتر از سپاهان بودیم و تا به حال هیچ تیمی نتوانسته اینطوری سپاهان را تحت فشار بگذارد."

بیشتر بخوانید:

تساوی سپاهان و نساجی به نفع استقلال

او افزود:" گلی که خوردیم آفساید بود. ما در آن زمان جلو بودیم و اگر این گل آفساید را قبول نمی کردند شاید می توانستیم گل های بعدی را هم بزنیم." شجاعی درباره گل تیم نساجی که گفته می شود در شرایط آفساید به ثمر رسیده هم گفت:" خود مجتبی ممشلی می گوید که میرزایی بازیکن سپاهان توپ را پاس داده است. "


شماره 10 نساجی در ادامه گفت:" صحنه موقعیتی که از دست دادم را بالای سی، چهل بار دیده ام و از ناراحتی می خواهم سرم را به دیوار بکوبم. دیدن این صحنه عصبی ام می کند. من اول فصل موقعیت هایی را تبدیل به گل کردم که ده برابر از این سخت تر بوده است. من واقعا در این بازی تمرکز داشتم و از دست دادن این موقعیت فقط از روی بدشانسی بود. یک مقدار واقعا دلخور هستم از کسانی که بعد از این که موقعیت را خراب کردم برخورد بدی داشتند. می گویند علی شجاعی آن بازیکن پنج هفته اول نیست در حالی که من همان بازیکن هستم که عملکرد فنی ام خوب است فقط توپهایم تبدیل به گل نشدند. اگر توپ هایم در بازی سپاهان و نفت مسجد سلیمان گل می شدند الان بهترین بازیکن بودم. اگر همین بازی های اخیر را ببیند خواهید فهمید که بازیکن مفیدی برای تیم بودم."


او افزود:" من آدمی نیستم که با این حرف ها جا بزنم و عقب بکشم و تلاشم را بیشتر می کنم تا در بازی های آینده مفیدتر بازی کنم و فرصت هایم را تبدیل به گل کنم. خوشبختانه هواداران نساجی آنقدر با شعور و با فرهنگ هستند که آدم را کمک می کنند."


شجاعی در ارتباط با بازی بعدی تیمش برابر ذوب آهن گفت:" بازی سختی در اصفهان داریم. تیم آقای منصوریان تیم قابل احترامی است و این بازی برایشان حیاتی است. بازی مهمی است اما ما هم دنبال پیروزی هستیم البته زمان کمی برای ریکاوری داشتیم. انشالله با تمرکز بالا و با سه امتیاز از زمین بیرون بیاییم."


مهاجم تیم المپیک ایران درباره شرایط این تیم هم گفت:" فکر می کنم بچه هایی که کمتر برای تیم هایشان بازی می کنند در پک تمرینات آماده سازی را انجام می دهند. از اواخر آذر اردویمان آغاز می شود و قرار است برای تمرینات آمادگی جسمانی به قطر برویم. تنها نگرانی که برای تیم امید وجود دارد این است که تیم های باشگاهی در اواخر آذر در لیگ برتر و جام حذفی بازی دارند و این می تواند در اردوی تیم المپیک اخلال ایجاد کند. اگر باشگاه ها با تیم امید همکاری نکنند تیم به مشکل می خورد و امیدوارم این اتفاق نیفتد."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
    1 0
    هم زودتر و هم محکم بکوب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس