کد خبر 1017064
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱
اتوبوس

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران به فروش صندلی اتوبوسهای پایتخت توسط شهرداری تهران واکنش نشان داد و گفت: چنین چیزی در کمیسیون عمران مطرح نشده و هیچ مجوزی هم از سوی شورا برای آن صادر نشده.

به گزارش مشرق، محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در پی انتشاری خبری مبنی بر فروش صندلی‌های اتوبوس پایتخت در کانال تلگرامی خود واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید:

صندلی اتوبوس‌های پایتخت فروشی می‌شود

وی در این باره گفت: از زمان انتشار خبر فروش صندلی اتوبوس‌ها، تماس‌ها و پیام‌های زیادی از سوی مردم داشته‌ام که نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است. بدین وسیله اعلام می‌کنم چنین موضوعی در هیچ یک از جلسات کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، ری و تجریش مطرح نشده و هیچ مجوزی هم از سوی شورای شهر برای آن صادر نشده است.

به مسئولین حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تذکر می‌دهم قبل طرح چنین مسائلی در رسانه‌ها، کمی فکر کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
    2 0
    بایستی به خاطر پخش این مثلا شایعه برکنار شود .فقط این مونده بود
  • محمد IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
    0 0
    به فکر مردم باشید نه به فکر چاپیدن مردم. تفکرات احمقانه برای پولی کردن تمام خدمات در کشور نتیجه ای جز ننگ برای مدیران بی لیاقت فعلی نیست. مملکت اسلامی ما که نفت دارد، بنزین و محصولات پتروشیمی دارد. معادن مختلف دارد. آب و هوای 4 فصل دارد که بعضی از کشورها نصف و یا کمتر از این نعمت های الهی را دارند ولی از ما درباره خدمات و رفاهی یات به مردم جلوترند. مدیران و تصمیم گیراندگان فعلی چرا مردم را به بازی می گیرند. نتیجه جدید طرح ترافیک و طرح آلودگی هوا را همه مردم دیدیم. امیدوارم مسئولین هم ببینند. جز گرفتن پول بیشتر از مردم کار دیگری کردند؟ آقای مسئول و بی لیاقت و بی تدبیر که اینگونه تصمیم غلط را میگیری به فکر تبعات آن هم باش که در آینده مردم شمار از بخاطر بی لیاقتی فراموش نخواهند کرد.
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
    0 0
    ای باریک الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس