کد خبر 1016886
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸
سیدجلال حسینی

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از کسب ۳ قهرمانی متوالی در لیگ برتر کار برای ما سخت شده است.

به گزارش مشرق، سیدجلال حسینی پس از پیروزی ۳ بر صفر مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی سختی بود. ذوب‌آهن تیم خوب و کاملی است، اما عملکرد مناسبی داشتیم و توانستیم به پیروزی برسیم. تلاش کردیم تا ۳ امتیاز را به دست بیاوریم که خوشبختانه اینگونه هم شد.

بیشتر بخوانید:

بازگشت پرسپولیس به جمع مدعیان با شکست ذوب آهن/ کالدرون طلسم ۸ ساله را شکست +عکس،فیلم و جدول

وی ادامه داد: دیدار مقابل ذوب‌آهن همیشه برای همه تیم‌ها سخت است. امروز برای ما مهم بود که ۳ امتیاز را کسب کنیم که خوشبختانه محقق شد. 

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: ۳ سال تلاش کردیم و قهرمان لیگ ایران شدیم. کار ما این است که بجنگیم و به پیروزی برسیم، اما این قهرمانی‌ها کار را برای ما سخت کرده چون فشار زیادی روی تیم بوده و انتظارات هم بالا رفته است. باید با تلاش و همدلی جلو برویم و روز به روز بهتر شویم.

حسینی با اشاره به عملکرد راداشوویچ در بازی امروز گفت: هم رادو خوب است و هم بیرانوند. علی بیرانوند بهترین گلر آسیا است و ما در کنار او، رادو را هم داریم. این دو باید در کنار هم تلاش کنند تا تیم به موفقیت برسد. هواداران هم امروز به ما لطف داشتند و امیدوارم بتوانیم دلشان را شاد کنیم.

وی افزود: باید روند تیم روز به روز بهتر شود. بازیکنان، کالدرون، کادر فنی و باشگاه باید در کنا هم تلاش کنند تا پرسپولیس موفق باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
    0 0
    البته یه سوپرجام مفت را هم بهتون دادند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس