کد خبر 1016758
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
مورینیو

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام معتقد است که منچستریونایتد مزد بازی خوبش در ۳۰ دقیقه اول بازی را گرفت و شایسته این برد بود.

به گزارش مشرق، ژوزه مورینیو که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه 2 بر یک مغلوب منچستریونایتد شد، پس از این بازی گفت: ما بازی را بد شروع کردیم و در مقابل منچستریونایتد شروع خیلی خوبی داشت. آنها گل اول را به ثمر رساندند و می‌توانستند گل دوم را هم به ثمر برسانند. منچستر در 30 دقیقه اول بهتر از ما نبود، بلکه خیلی بهتر از ما بود. 15 دقیقه پایانی نیمه اول اما برای ما متفاوت بود.

بیشتر بخوانید:

ثبت اولین باخت مورینیو در تاتنهام مقابل منچستر/ بازگشت تلخ اقای خاص به اولدترافورد!

وی افزود: فکر می‌کنم نیمه دوم به حالت عادی بازگشتیم و کنترل بازی را در اختیار داشتیم، اما دریافت گل دوم به آن شکل، کارمان را دشوار کرد. منچستر بعد گل دوم کمی عقب کشید و ضمن کنترل بازی، همچنان در ضدحملات خطرناک بود. ما در نیمه دوم تاوان اشتباهات خودمان را دادیم. دلیل اینکه می‌گویم منچستریونایتد شایسته پیروزی بود، به این خاطر است که در 30 دقیقه اول بازی خیلی بهتر از ما بودند.

سرمربی تاتنهام همچنین در خصوص پنالتی که داور در اوایل نیمه دوم به سود منچستریونایتد گرفت، اظهار داشت: نمی‌دانم که پنالتی بود یا نه، من صحنه را ندیدم، اما فکر اتفاقی که در محوطه جریمه ما افتاد، نتیجه اتفاقی بود که پیش از این صحنه رخ داد. وقتی اشلی یانگ صاحب توپ بود، ما باید هوشیارتر عمل می‌کردیم و نباید فضایی به رشفورد می‌دادیم که توپ را بگیرد.  وقتی رشفورد در سمت چپ زمین بازی می‌کند، واقعاً خطرناک است و من این را می‌دانستم، برای همین اطلاعاتی از او به بازیکنانم داده بودم.

آقای خاص در ادامه در تمجید از هافبک انگلیسی‌اش که زیرنظر وی متحول شده و در این بازی هم تک‌گل اسپرز را به ثمر رساند، اظهار داشت: دله بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و سعی کرد هر کاری که از دستش ساخته است را انجام دهد. حتی در نیمه دوم که بازی پیچیده‌تر شده بود، آلی خوب بازی کرد.  

مورینیو در پایان در واکنش به استقبال هواداران منچستریونایتد از وی در بازگشت به اولدترافورد اظهار داشت: واکنش هواداران منچستر طبق چیزی که انتظارش را داشتم زیبا و مودبانه بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس