در گذشته داشتن یک وب سایت کار خیلی آسانی نبود به گونه‌ای که اگر قرار بود برای کسب‌وکار، برند یا شرکت نوپای خود سفارش طراحی یک وب سایت را می‌دادید، هم جیبتان خالی می‌شد و هم اینکه باید مدت زمان طولانی را منتظر می‌ماندید تا وب سایت شما آماده شود. اما همانطور که با پیشرفت تکنولوژی همه چیز روز به روز آسان‌تر و آسان‌تر می‌شود، پروسه طراحی سایت نیز از این فرآیند عقب نمانده است و خیلی آسان‌تر از گذشته شده است به گونه‌ای که امروزه برخلاف گذشته می‌توانید در عرض یک هفته صاحب یک وب سایت برای کسب‌وکار یا برند خود شوید! شاید اگر با طراحی سایت وردپرسی غریبه هستید، دود از کله شما بلند شده باشد. اما اکنون خیلی‌ها حداقل یکبار هم اصطلاح طراحی سایت وردپرسی را شنیده‌اند از این‌رو خیلی هم از خواندن این جملات تعجب نمی‌کنند.

در کل اگر می‌خواهید با هزینه کم و در مدت زمان کم برای کسب‌وکار خود یک وب سایت داشته باشید به شما پیشنهاد می‌کنیم که وارد وب سایت ایران سایت به نشانی www.iransite.com شوید و از طریق شماره تماسی که در صفحه تماس با ما این شرکت قرار داده شده است با کارشناسان آن تماس بگیرید. شرکت طراحی سایت، ایران سایت یکی از باسابقه‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های طراحی سایت در تهران است که از تیم‌های حرفه‌ای در زمینه طراحی وب سایت و بهینه ‌سازی سایت برخوردار است. از این‌رو پروسه طراحی وب سایت و بهینه‌سازی آن را به بهترین شکل ممکن برای مشتریان خود انجام می‌دهد. درنتیجه با سپردن وب سایت خود به شرکت طراحی سایت، ایران سایت می‌توانید پس از مدت زمان کوتاهی وب سایت خود را در کلمات کلیدی پراستفاده در لینک‌های بالا در صفحه نتایج گوگل مشاهده کنید. بنابراین از این طریق می‌توانید فروش بی‌سابقه‌ای را از طریق وب سایت خود تجربه کنید و سوددهی خیلی بیشتری داشته باشید.

طراحی سایت وردپرسی با هزینه کم

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که طراحی سایت وردپرسی نسبت به طراحی سایت با CMS اختصاصی دارد این است که هزینه طراحی سایت وردپرسی خیلی کمتر از هزینه طراحی سایت با CMS اختصاصی است. از این‌رو اگر احساس می‌کنید برای طراحی سایت بودجه کافی ندارید و نمی‌توانید از پس هزینه‌های طراحی و پشتیبانی آن بربیایید، اصلا لازم نیست که نگران باشید. چراکه شما با همان بودجه کمی که دارید می‌توانید سفارش طراحی سایت وردپرسی خود را به شرکت طراحی سایت ایران سایت بدهید و با تیم حرفه‌ای که این شرکت باسابقه در زمینه طراحی سایت دارد، یک وب سایت حرفه‌ای تحویل بگیرید.

طراحی سایت وردپرسی در زمان کوتاه

یکی دیگر از برتری‌های طراحی سایت وردپرسی نسبت به طراحی سایت با CMS اختصاصی این است که طراحی سایت وردپرسی در زمان خیلی کوتاه‌تری نسبت به طراحی سایت با CMS اختصاصی انجام‌پذیر است. از این‌رو اگر خیلی عجله دارید تا سریعاً از طریق وب سایت، در دنیای وب دیده شوید لازم نیست که نگران طول کشیدن پروسه طراحی وب سایت باشید، تنها کافیست که طراحی سایت وردپرسی خود را به شرکت ایران سایت بسپارید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن وب سایت خود را تحویل بگیرید.

طراحی سایت وردپرسی با پشتیبانی قوی و ارزان

اکثر وب سایت‌هایی که با استفاده از CMS اختصاصی طراحی و تولید می‌شوند یا دارای پشتیبانی گران قیمتی هستند یا دارای پشتیبانی ضعیفی هستند. اما شرکت ایران سایت پس از اینکه وب سایت وردپرسی شما را طراحی کرده و در اختیار شما قرار داد با دریافت هزینه مناسب، پشتیبانی خیلی قوی را به شما ارائه خواهد داد. از این‌رو لازم نیست که پس از تحویل وب سایت خود نگران هزینه‌های پشتیبانی و نحوه ارائه پشتیبانی باشید. چراکه رمز موفقیت تیم حرفه‌ای ایران سایت، رضایتمندی مشتری است که این رضایتمندی براساس طراحی یک وب سایت حرفه‌ای با هزینه مناسب، در مدت زمان کوتاه و با ارائه بهترین پشتیبانی با هزینه مناسب تداعی می‌شود.

طراحی سایت وردپرسی برای فروشگاه اینترنتی

برخی از مشتریان طراحی سایت به اشتباه با خود فکر می‌کنند که طراحی سایت وردپرسی تنها مناسب وب سایت‌های ساده‌ای مانند وب سایت شرکتی است اما درصورتی که طراحی سایت وردپرسی برای تمامی کسب‌وکارها به ویژه وب سایت‌های فروشگاه‌های نیز بسیار مناسب است. برای مثال اگر به وب سایت فروشگاه رفاه نگاهی بیاندازید می‌بینید که برپایه وردپرس طراحی شده است. از این‌رو برای طراحی هر وب سایتی از وب سایت فروشگاهی گرفته تا شرکتی و ... می‌توان از وردپرس استفاده کرد.

طراحی سایت وردپرسی به روش خلاقانه

در طراحی سایت وردپرسی نیز مانند طراحی سایت با CMS اختصاصی می‌توان از متدهای طراحی کاملا خلاقانه و حرفه‌ای استفاده کرد تا کاربران و بازدیدکنندگان بیشتری به وب سایت جذب شوند و مدت زمان بیشتری را در وب سایت بمانند. بنابراین اگر ایده‌ای در زمینه طراحی وب سایت دارید می‌توانید خیلی راحت آن را در طراحی سایت وردپرسی نیز پیاده‌سازی کنید.

iransite961

درصورتی که به دنبال بهترین شرکت طراحی وب سایت جهت طراحی سایت وردپرسی به صورت حرفه‌ای و با اصول سئو هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از طریق شماره تماس 88886450-021 با کارشناسان شرکت ایران سایت تماس بگیرید و از طریق آدرس وب سایت www.iransite.com  نمونه‌کارهای قدرتمند این مجموعه را در زمینه‌های مختلف مشاهده کنید. مجموعه ایران سایت یکی از بهترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های طراحی سایت بوده که دارای پرسنل متخصص و مجرب است. مجموعه ایران سایت نه تنها از متدها و تکنیک‌های حرفه‌ای جهت طراحی وب سایت وردپرس برای شما استفاده می‌کند بلکه با اصول سئو، رتبه وب سایت شما را به صورت چشم‌گیری در گوگل افزایش می‌دهد تا به راحتی در دنیای وب دیده شوید. این مجموعه در تهران، میدان ونک، برج نگار، طبقه 19 واحد 9 قرار دارد.

** این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس