کد خبر 1016528
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
پاشازاده

سرمربی شهرداری ماهشهر گفت: تکلیف قهرمان در ۱۰ هفته پایانی مسابقات مشخص می‌شود و شخصاً امیدوارم این تیم استقلال باشد.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در یک‌چهارم نهایی جام حذفی به تیم شهرداری ماهشهر خورد، تیمی که در لیگ دسته دوم تحت هدایت مهدی پاشازاده در تلاش است به لیگ دسته اول صعود کند. پاشازاده در زمینه صعود تیم‌های تحت هدایتش از لیگ دسته دوم به دسته اول رکورددار مربیان است.

بیشتر بخوانید:

استقلال به سپاهان خورد، پرسپولیس به شهرداری ماهشهر

او درخصوص قرعه تیمش در جام حذفی گفت: صعود به این مرحله برای شهرداری ماهشهر عملکردی موفق تلقی می‌شود، اما به این بسنده نکرده و شانس خود را با تلاش زیاد برای صعود به نیمه نهایی امتحان می‌کنیم و این مسابقه برای ما یک بازی دو سر برد است. جدال با یکی از دو تیم بزرگ کشور چالشی جالب و تجربه‌ای ارزنده برای بازیکنانم خواهد بود و به نوعی هم فال است و هم تماشا.

از پاشازاده سؤال کردیم اگر قرار بود میان استقلال، سپاهان و پرسپولیس خودتان یکی را انتخاب کنید کدام تیم را برای بازی انتخاب می‌کردید که جواب داد: قطعاً استقلال را انتخاب نمی‌کردم، چون هم تیم محبوب خودم به شمار می‌رود و هم یک سطح بالاتر از سایر تیم‌هاست.

مدافع اسبق استقلال درباره بازی قبلی این تیم برابر سپاهان گفت: فوتبال زیبایی بود که یک صحنه بد داشت و آن هم اشتباه بد داور بود. هند نگرفتن آن توپی که کی‌روش استنلی با مچ دست زد، کام همه را تلخ کرد و به نظرم خود سپاهان بابت این اتفاق بیشتر از استقلال لطمه خورد، اما بازی آتی این دو تیم خوب در جام حذفی و در ورزشگاه آزادی هم می‌تواند زیبا باشد و فکر می‌کنم استقلال شانس و شرایط بهتری برای پیروزی و صعود به نیمه نهایی دارد.

این پیشکسوت آبی در پایان درخصوص شرایط استقلال و سرنوشت لیگ گفت: امیدوارم باشگاه در این شرایط اقتصادی بتواند منابع لازم برای پرداخت دستمزد اعضای تیم و جذب ۳، ۴ بازیکن خوب در راستای تقویت استقلال را تأمین کند. استراماچونی مربی خوبی است، اما اگر بستر لازم فراهم نباشد نه او و نه افراد دیگر نمی‌توانند معجزه کنند.

این استقلال اگر دغدغه نداشته باشد قهرمان لیگ برتر و جام حذفی خواهد شد. سپاهان، تراکتور، پرسپولیس، ذوب آهن، شهر خودرو و فولاد نیز از نظر مالی و داشتن بازیکنان خوب از سایر تیم‌ها شرایط بهتری دارند، اما تکلیف قهرمان در ۱۰ هفته پایانی مسابقات مشخص می‌شود و شخصاً امیدوارم این تیم استقلال باشد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
    0 0
    استقلال تو یک فصل این همه بازیکن خریده 3 - 4 تا بازیکن بخره؟؟؟
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
    0 0
    امیدوارم ماهشهر با برد پرسپولیس جاودانه بشه مثل قشقائی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس