کد خبر 1016484
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
توخل

مدیران باشگاه بایرن مونیخ همچنان روی استخدام توماس توخل به عنوان سرمربی بعدی باواریایی‌ها تأکید دارند.

به گزارش مشرق، نشریه آلمانی «بیلد» گزارش داد، توماس توخل اصلی‌ترین گزینه مدیران باشگاه بایرن برای سپردن هدایت سرخپوشان مونیخی است، این در حالی است که پس از اخراج نیکو کواچ از سمت سرمربیگری بایرن مونیخ، هدایت این تیم به طور موقت به هانسی فلیک سپرده شده است. طبق این  گزارش فلیک و توخل رابطه نزدیکی با هم دارند و می‌توانند فصل بعد با هم کار کنند. فلیک اکتبر 2018 میهمان توماس توخل در شهر پاریس بود و از آن زمان تاکنون با هم در ارتباط هستند.  

بیشتر بخوانید:

لواندوفسکی: قهرمان لیگ قهرمانان می‌شویم

کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ علاقه زیادی به حضور توماس توخل روی نیمکت این تیم دارد اما تلاش سال گذشته او و همکارانش برای استخدام این سرمربی آلمانی پیش از انتصاب نیکو کواچ به عنوان سرمربی بایرن، بی‌نتیجه ماند. رومنیگه اخیراً پس از اخراج کواچ با توخل تماس گرفته و درباره احتمال حضور وی روی نیمکت باواریایی‌ها در تابستان آینده صحبت کرده است.

حسن صالیحمیدزیچ، مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ که علاقه‌مند به حضور مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت این تیم است، در سال 2018 پیش از انتخاب نیکو کواچ، خواهان استخدام توماس توخل بود و حتی مذاکراتی به نمایندگی از باشگاه با سرمربی پیشین بوروسیا دورتموند داشت اما در نهایت پاری‌سن‌ژرمن زودتر از قهرمان آلمان، توخل 46 ساله را به خدمت گرفت.

هانسی فلیک و توماس توخل حمایت یوپ هاینکس، سرمربی پیشین و اسطوره‌ای بایرن مونیخ را پشت خود دارند. هاینکس در سال 2018 به مدیران باشگاه بایرن توصیه کرده بود که توخل را استخدام کنند و اخیراً هم از آنها خواسته بود تا قرارداد هانسی را قطعی کنند. سرمربی پیشین بایرن اما خیلی موافق حضور پوچتینو، سرمربی اخراجی تاتنهام روی نیمکت بایرن نیست، چون معتقد است دانستن زبان آلمانی برای سرمربیگری بایرن خیلی مهم است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس