سرلشکر سلامی

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اگر دشمنان بخواهند حرکتی انجام دهند، در نطفه آن را خفه خواهیم کرد، گفت: جمهوری اسلامی ایران با صلابت مسیر خود را ادامه می‌دهد.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه صبح امروز (چهارشنبه) در کنگره ۹۲ هزار شهید بسیجی که در مجموعه ورزشی ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد، اظهار داشت: شهیدان ما حقایق زنده و درخشان اسلام و ایران هستند و امروز کهکشانی از ستاره‌های پر فروغ را در آسمان حماسه‌های جاودان اسلام و ایران در اختیار داریم.

بیشتر بخوانید:

فتنه روزهای اخیر حاصل همه شکست‌های دشمن بود

وی افزود: شهدا نمونه‌های مجسم و تندیس‌های زنده وفاداری و استقامت و نشانه‌های کرامت، شرف و فضیلت ملت بزرگ ایران هستند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: هر کشوری برای یافتن هویت، منزلت و اعتبار خود از منابعی استفاده می‌کند؛ شهیدان ما منابع هویت‌بخشی هستند و آن‌ها برای ما جاودانگی به ارمغان آوردند.

سرلشکر سلامی در ادامه گفت: همه جهان اسلام به میدان جهاد تبدیل شده است به نحوی که مستکبران در حال فرار هستند و فرزندان اسلام هر روز یک مهره سیاسی آنان را تا گورستان تشییع می‌کنند.

وی با بیان اینکه اگر دشمنان بخواهند حرکتی انجام دهند، در نطفه آن را خفه خواهیم کرد، افزود: امروز سوری‌ها در برابر آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود ایستاده‌اند و از استقلال خود دفاع می‌کنند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: عراقی‌ها هم از هویت دینی و شرف ملی خود در برابر فتنه‌انگیزی آمریکایی‌ها و عربستانی‌ها دفاع می‌کنند و یمنی‌ها نیز می‌جنگند و سعودی‌ها را عاجز کردند.

سردار سلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با صلابت مسیر خود را ادامه می‌دهد، گفت: جهان اسلام در قوی‌ترین موقعیت خود قرار دارد.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • NL ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    6 40
    چقدر خوب و دقیق حرف میزنه
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
      5 49
      یک استراتژیست تمام عیار هستند.خدا حفظشون کنه.
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    6 59
    زنده وسرافراز باشی سردار ،که در این روزها پشت گرمی ملت به ایمان شماهاست.
  • حسين DE ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    4 68
    برادر گرامى سردار سلامى با سلام ،از دشمنان داخلى هم نبايد غفلت كرد در تمامى بحرانهاى ايجاد شده در داخل نقش پياده نظام دشمن در درون بمراتب خطرناكتر از دشمن بيرونى بوده است ، خداوند ياور شماست، چه خوش گفت آن پير جماران، اگر سپاه نبود كشور هم نبود انقلاب هم نبود، مرگ بر آمريكا و مزدوران داخلى آن.
  • BE ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    5 89
    آفرین دارد -- واقعا آفرین -- جای افتخار است ...
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    1 85
    سلام خدا برسپاه پاسداران.
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    1 1
    جمال سردار اسلام رو عشقه
  • IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
    0 0
    سردار عزیز خداحفظت کنه وچشم دشمنان کور وانشا الله ریشه مستکبران وظالمان ومزدوران حلقه به گوششان نابود خواهد شد .ما باتمام وجود برای نابودی مزدوران واربابان خبیثشان اماده فرمانیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس