کد خبر 1016435
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
‌

جالب آنکه کشورهای غربی که خواستگاه اصلی سلبریتی‌های جهان هستند، سختگیری بسیار شدیدی نسبت به مالیات‌های اصحاب سرگرمی در سینما و موسیقی اعمال می‌کنند.

به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام «اینستاخبری» نوشت: چند روز پیش نوبخت، رئیس سازمان برنامه بودجه، طی دستوری فوری تمام هنرمندان را از پرداخت مالیات معاف اعلام کرد.

این دستور در حالی داده می‌شود که کارگران و کارمندان باید با حقوق‌های بسیار ناچیز پیش از دریافت حقوق، شاهد کسر مالیات باشند، اما هنرمندان با درآمد میلیاردی نباید مالیات پردازند.

جالب آنکه کشورهای غربی که خواستگاه اصلی سلبریتی‌های جهان هستند، سختگیری بسیار شدیدی نسبت به مالیات‌های اصحاب سرگرمی در سینما و موسیقی اعمال می‌کنند.

سازمان خدمات درآمد داخلی آمریکا تا کنون اموال بسیاری از هنرمندان را به دلیل عدم پرداخت مالیات ضبط کرده و حتی بعضی از آنها را مانند شکیرا و نیکلاس کیج را تحت تعقیب قضایی قرار داده است.

اکنون این گمانه مطرح شده که معافیت مالیاتی هنرمندان، پاداشی است که آنها برای حمایت و تبلیغ دولت روحانی در ایام انتخاباتی دریافت کرده‌اند.
 

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • علی IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    22 4
    خداوند شما اصلاح طلبای (شما بخوانید افسادطلبای اسهال‌خور) مفسد را بی آبروتر کنه که برای رأی جمع کردن انواع و اقسام کلک و حقه و پدر... را انجام می‌دید.
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    7 3
    روبهان مکار را از ایران بیرون کنید.. تا روی آرامش بینید و به پیشرفت بیشتر اقتصادی برسید.
  • علی IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    4 0
    هنرمندانی که در چارچوب قانون ود در رسانه ملی و برای مردم کار میکنند رو معاف از مالیات میکردند یه چیزی
  • مهرناز IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
    0 0
    تکرار معافیت مالیاتی هنرمندان پیش از انتخابات مجلس " گواه بر این موضوع است " که نوبخت پاداش رای به اصلاح طلبان در مجلس اینده را" پیشاپیش به انها داد " اما نوبخت حتما باور ندارد " در مجلس اینده " معافیت مالیات هنرمندان حتما تائید می شود " بنابراین کلاهی است که نوبخت بر سر رای هنرمندان " خواهد گذاشت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس