رسانه بیگانه

گزارشگر خبرگزاری صداوسیما با استناد به تصاویر ویدیویی و شواهد میدانی، ثابت کرده بود که شبکه‌های ماهواره‌ای درباره وقایع رخ داده در ماهشهر، شیراز، حاشیه تهران و... ادعاهایی غیرواقعی مطرح کرده‌اند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه به پخش گزارشی مستند تحت‌عنوان "تأملی بر پروژه کشته سازی حوادث اخیر در رسانه های معاند" که شب گذشته از سیمای ملی پخش شد و راجع‌به حملات مسلحانه و مجرمانه آشوبگران در اغتشاشات اخیر روشنگری کرد، واکنش منفی نشان دادند.

در این زمینه:

چهار نکته درباره حقیقت ماهشهر

فیلم/ آتش بیاری رسانه‌های معاند این بار در نیزارهای ماهشهر!

علیرغم تأکید گزارش یادشده بر مقابله مأموران حافظ نظم با مهاجمان مسلح و خرابکاران، همچنین ارائه مستنداتی از دروغ‌پردازی "رسانه‌های معاند"، بی بی سی فارسی، دویچه وله، یورونیوز، رادیوزمانه، ایران اینترنشنال، رادیوفردا و... با فرار رو به جلو ادعا کردند که پخش این گزارش به‌منزله اقرار صداوسیمای ایران به "کشتار معترضان" است!

این در حالی است که گزارشگر خبرگزاری صداوسیما با استناد به تصاویر ویدیویی و شواهد میدانی، ثابت کرده بود که شبکه‌های ماهواره‌ای و پایگاه‌های تبلیغاتی دشمن درباره وقایع رخ داده در ماهشهر، شیراز، حاشیه تهران و... ادعاهایی غیرواقعی مطرح کرده‌اند.

منبع: جام نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    9 0
    هیچ معترضی کشته نشده بلکه تعداد زیادی مزدور و خرابکار به هلاکت رسیدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس