کد خبر 1016322
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۷
فتح الله زاده

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: از صحبت‌های انصاری‌فرد تعجب کردم؛ اشتباهات داوری و اتفاقاتی که در فوتبال ما رقم می‌خورد بیشتر نشان می‌دهد که نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود.

به گزارش مشرق، علی فتح الله‌زاده در خصوص اتفاقات پیرامون تیم محبوبش گفت: از صحبت‌های شب گذشته انصاری‌فرد تعجب کردم. به اعتقاد من مشکل پرسپولیس بیشتر کالدرون است که مدام در مورد تیم‌های دیگر حرف می‌زند و برای پرسپولیس حاشیه درست می‌کند. همه دیدند که در بازی استقلال برابر سپاهان چطور داوری علیه استقلال بود و این اشتباهات در چند بازی علیه تیم ما صورت گرفته است. اگر انصاری‌فرد می‌گوید نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود، پس ما باید چه بگوییم؟ 

بیشتر بخوانید:

دو تفاوت کلیدی کالدرون و استراماچونی

وی در ادامه افزود: اشتباهات داوری و اتفاقاتی که در فوتبال ما رقم می‌خورد بیشتر نشان می‌دهد که نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود. ما باید قبول کنیم بعضی از نتایج در خارج از زمین رقم می‌خورد و بهتر است در پایان فصل محاسبه کنند کدام تیم‌ها بیشتر از اشتباهات داوری ضرر کردند. در این سال‌ها چقدر علیه استقلال سوت زدند و تصمیم گرفتند و اگر تیمی مظلوم واقع شده باشد، استقلال است.

فتح‌الله‌زاده در ادامه گفت: تیمی که استراماچونی ساخته باعث شده تا دوست و دشمن همه از بازی‌هایش لذت ببرند و به اعتقاد من هر تیمی که جلوی استقلال قرار بگیرد، قربانی قدرت تیم استراماچونی می‌شود و همین مسئله باعث شده تا خیلی تیم‌ها از استقلال بترسند.

مدیرعامل سابق استقلال در خصوص این که برای تماشای بازی این تیم به ورزشگاه می‌رود گفت: چون بازی استقلال و شهرخودرو حساس است و حضور من در ورزشگاه ممکن است ایجاد مشکل کند، برای این بازی به استادیوم نمی‌روم اما از همه هواداران می‌خواهم به ورزشگاه رفته و از استقلال حمایت کنند. با این حال در اولین فرصت و با هماهنگی مدیرعامل و هیات مدیره استقلال به ورزشگاه می‌روم تا از تیم حمایت کنم.

منبع: فوتبالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • زهرا IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    11 2
    همیشه عاشقتیم پرسپولیس
  • SE ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    6 1
    شاهنامه آخرش خوشِ
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
      2 3
      یعنی مثل سالهای قبل و ...وو ههو وو و آخرش قهرمانی شما دیگه
  • محمد IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    1 2
    اینطوری هم که شما میگیدنیست زمان منصوریان وشفرهم استقلال ازاین بازیهای بابردپرگل داشت
  • اکبر IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    4 2
    شما روزهای اول استقلال نتیجه نمی گرفت چیز دیگه ای می گفتین. نکنه میخوای بگی من هستم ودلتون برا مدیر عاملی لک زده. دیگه مدیر عاملی شما جواب نمیده الان فوتبال علمی شده دوست خوبم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس