کد خبر 1016281
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵
محمد ایمانی

دشمن سوء استفاده می کند و کار را به آشوب و جنایت می کشاند. نیروهای انتظامی و امنیتی جور سوء تدبیر دولت را می کشند؛ نجابت به خرج می دهند و تعدادی از آنها در کنار مردم عادی شهید و مجروح می شوند.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت:

تلخ است، خیلی تلخ: دولت و وزارت 4 سال درباره بنزین سیاسی کاری می کنند و سپس ناگهان تصمیم می گیرند نرخ آن را سه برابر کنند. رندانه هزینه سوء تدبیر خود را گردن جلسه سران قوا می اندازند و بعد روحانی می گوید پس از اجرا ی سهمیه بندی باخبر شده!

دشمن سوء استفاده می کند و کار را به آشوب و جنایت می کشاند. نیروهای انتظامی و امنیتی جور سوء تدبیر دولت را می کشند؛ نجابت به خرج می دهند و تعدادی از آنها در کنار مردم عادی شهید و مجروح می شوند.

اما حالا نوبت برخی حامیان بی صداقت دولت است که به جای شرمندگی و عذرخواهی درباره آنچه سر زندگی مردم آورده اند، با اپوزیسیون سازمان دهنده آشوب و جنایت هم ادبیات شوند و بگویند نظام باید درباره کشتگان توضیح دهد! انگار نه انگار که صفر تا صد این فتنه و جنایت زیر سر خود آنهاست.

از طلحه و زبیر الگو گرفته اند؛ دو صحابی دنیا زده که زندگی اشرافی ترتیب داده و کاخ نشین شده بودند. با این وجود به بهانه عدالت شوریدند و خلیفه سوم را کشتند.

سپس به بهانه خونخواهی، با اطرافیان خلیفه نظیر مروان بن حکم و ولید که عامل اصلی نارضایتی مردم بودند، علیه امیر مومنان (ع) ائتلاف کردند و شورش کردند؛ امام درباره نفاق همین ها فرمود"حقی را مطالبه می کنند که خود ترک کردند و خونی را که خود ریختند".

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • DE ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
    9 4
    اپوزیسیونی که لاکچری زندگی میکنه یک اپوزیسیون تقلبی و توخالیه و پفکیه و کودتاچیه! همانطور که طلحه و زیبر میلیادر علیه امام علی (ع) میخواستند کودتا کنن و شکست خوردند.
  • طاها IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    6 0
    انصافا حق مطلب رو بیان کردین خدا نگذره ازاین دولت بی تدبیر جاه طلب وقطعا چوب کاراشون رو توی زندگی شخصی شون خواهند خورد خداجای حق نشسته
  • احمد IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    2 3
    مظلومیت این نظام مانند صاحبش امیرالمومنین علیه السلام است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس