کد خبر 1016201
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
مورینیو

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام می‌گوید رابطه خوبی با هواداران منچستریونایتد دارد اما آنها باید در بازی فردا سرمربی نروژی خود را حمایت کنند.

به گزارش مشرق، ژوزه مورینیو پس از اینکه اخیراً به عنوان جانشین مائوریسیو پوچتینو معرفی شد، این تیم را در سه بازی متوالی به پیروزی رساند. او که حالا تیم تحت‌هدایتش فردا شب (چهارشنبه) در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس میهمان منچستریونایتد است، درباره بازگشت به جایی که بین سال‌های 2016 تا 2018 در آنجا سرمربیگری کرده بود، گفت: من به اولدترافورد برمی‌گردم، جایی که در آنجا خوشحال بودم. من رابطه فوق‌العاده‌ای با هواداران منچستریونایتد دارم. همین چند وقت پیش به عنوان کارشناس شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» به آنجا رفتم که چشم‌انداز متفاوتی برایم داشت. واقعاً از استقبال زیبای هواداران منچستریونایتد به وجد آمدم.   

بیشتر بخوانید:

احتمال اخراج سولسشایر پس از دربی منچستر

وی افزود: پس از ترک منچستریونایتد، از زمانم برای بررسی اتفاقاتی که افتاده بودم، استفاده کردم و سعی کردم خودم را برای چالش بعدی‌ام آماده کنم. صادقانه می‌گویم که منچستریونایتد حالا در کتاب تجربیات و کتاب تاریخچه من است. در منچستریونایتد من جام‌هایی بردم و چیزهایی هم یاد گرفتم. دوره پس از جدایی‌ام از منچستر، دوره خوبی بود. حالا نمی‌توانم منچستریونایتد را به عنوان کارشناس آنالیز کنم و آنها را به عنوان رقیب تیمم آنالیز می‌کنم، اینکه آنها چطور بازی می‌کنند؟ چطور می‌توان شکست‌شان داد؟ آنها چطور می‌توانند ما را شکست دهند؟ و این برای من اهمیت دارد.

سرمربی تاتنهام همچنین در حمایت از همکار خود در منچستریونایتد یادآور شد: استقبال از من حرکت خوبی است اما هواداران منچستریونایتد باید در جریان بازی از سولسشایر حمایت کنند. این ذات باشگاهی است که تاریخچه‌ای فوق‌العاده دارد و هوادارانی دارد که دقیقاً درک می‌کنند چقدر باید برای این باشگاه پرشور باشند. آنها عاشق باشگاه خود و البته عاشق سولسشایر هستند.

مورینیو ادامه داد: من آدمی شرور و یا دشمن نیستم اما من سرمربی‌ای هستم که سعی می‌کنم تیمم را مقابل منچستریونایتد به پیروزی برسانم. این شیوه کاری من است و فکر می‌کنم هواداران هم چنین دیدگاهی نسبت به من دارند.

منچستریونایتد در حال حاضر با 18 امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس است، این در حالی است که تاتنهام هم با 20 امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • mohammad IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
    3 0
    سلام، این گزارش رو بدید بعضی از مربیای ایرانی بخصوص قلعه نوعی و پرویز مظلومی بخونند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس