کد خبر 1016098
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
اریکسن

حتی با وجود آمدن ژوزه مورینیو به تاتنهام، کریستین اریکسن قصد تمدید قرارداد با این تیم را ندارد و می‌خواهد لندن را ترک کند.

به گزارش مشرق، کریستین اریکسن هافبک دانمارکی تاتنهام در کنار توبی آلدرویلد و یان فرتونگن از جمله بازیکنانی هستند که هنوز قراردادشان را با این تیم تمدید نکردند. با این حال آمدن مورینیو به تاتنهام هم اریکسن را قانع نکرده است تا نسبت به تمدید قرارداد با این تیم مجاب شود.

بیشتر بخوانید:

یوونتوس و رئال به‌دنبال جذب هافبک تاتنهام

بازیکن دانمارکی در سال ۲۰۱۳ از آژاکس راهی تاتنهام شد و در این تیم بازی‌های درخشانی ارائه داده است و مورد توجه چند تیم بزرگ اروپا قرار دارد. 

رئال‌مادرید در فصل قبل تلاش زیادی برای خرید این بازیکن کرد و یوونتوس و اینتر نیز پیشنهادهای خودشان را به مدیربرنامه‌های این بازیکن ارائه دادند. 

این بازیکن می‌تواند ماه آینده با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی، تاتنهام را ترک کند و باید دید واکنش مورینیو نسبت به این بازیکن چه خواهد بود و اجازه می‌دهد یکی از بهترین بازیکنان تاتنهام در چند سال گذشته راه خروج را پیش بگیرد یا در نهایت در لندن ماندنی می‌شود.

تاتنهام باید فردا شب در لیگ برتر انگلیس در دیداری حساس و جذاب در خانه منچستریونایتد به میدان برود که بازگشت مورینیو به اولدترافورد از اتفاقات ویژه این هفته لیگ برتر خواهد بود. 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس