حیدر بهاروند

رئیس سازمان لیگ پس از وقوع سیل‌های ابتدای سال ۹۸ از برگزاری دربی‌های خیرخواهانه پس از پایان لیگ هجدهم خبر داد اما زمانی که موعد فرا رسید، سازمان لیگ از سکوت خبری به وجود آمده استفاده کرد.

به گزارش مشرق، رئیس سازمان لیگ فوتبال اردیبهشت ماه امسال پس از وقوع حادثه تلخ سیل در نقاط مختلف ایران در نامه‌ای اعلام کرد که برای کمک به سیل‌زدگان در نظر دارد داربی‌های خیریه برگزار کند. در نامه رئیس سازمان لیگ به باشگاه‌ها که در سایت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ منتشر شد، آمده بود:

"نظر به حادثه تاسف بار سیل ویرانگر که برخی استان‌های کشور عزیزمان ایران اسلامی را درگیر خود ساخته و مردم عزیز استان‌های مذکور را از خانه و کاشانه خود محروم ساخته است، این سازمان با هماهنگی فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های کشور در نظر دارد نسبت به برگزاری داربی‌های استانی اقدام نموده و کلیه درآمدهای ناشی از تبلیغات و بلیت‌فروشی انجام این دیدارها را به مناطق سیل زده اختصاص دهد، لذا خواهشمند است در این زمینه برنامه‌ریزی فرمایید تا بلافاصله پس از اتمام مسابقات لیگ این دیدارها به شکل ذیل برگزار گردد.

استان تهران:

استقلال - پرسپولیس
پیکان - سایپا

استان اصفهان:

ذوب آهن – سپاهان

استان آذربایجان شرقی:

تراکتور سازی – ماشین سازی

استان خوزستان:

فولاد خوزستان - صنعت نفت آبادان
نفت مسجد سلیمان - استقلال خوزستان

استان‌های حاشیه دریاچه خزر:

سپید رود رشت، نساجی مازندران

باشگاه‌های لیگ‌های دسته‌های دیگر با هماهنگی و اعلام برنامه به این سازمان زمان دیدار را تعیین نمایند."

با این حال پس از اتمام لیگ هجدهم هیچ اتفاقی نیفتاد و رسانه‌ها هم این نامه بهاروند را فراموش کردند. در این بین سازمان لیگ با استفاده از بی‌خبری به وجود آمده، طوری وانمود کرد که نه خانی آمده و نه خانی رفته است. با این اوصاف به نظر می‌رسد که خبر ابتدایی در آن برهه زمانی بیشتر جنبه نمایشی داشته و سازمان لیگ در ادامه هیچ اقدامی برای تحقق وعده‌اش انجام نداده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس