وزیر کشور: نباید به گونه‌ای سخن گفت که زحمات حافظان امنیت نادیده گرفته شود

رحمانی فضلی درباره برخی موضع‌گیری‌های عجولانه درباره ناآرامی‌های اخیر گفت:‌ کسانی که در این خصوص به دلیل عدم اطلاع از ابعاد قضاوت‌هایی کردند لازم است تامل بیشتری داشته باشند.

به گزارش مشرق، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه نشست مشترک با استانداران در جمع خبرنگاران  طی سخنانی با تشریح این جلسه گفت:  باتوجه به آغاز ثبت نام  نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی مقرر شد که استانداران در این جلسه حضور داشته باشند و یک بار دیگر تمام این مسیر انتخابات را مرور کنیم و بتوانیم در این خصوص گزارشاتی را از استانداران  داشته باشیم تا متناسب با شرایط، بستر همکاری  و تعامل با دستگاه‌هایی که با موضوع انتخابات مرتبط هستند را برقرار کنیم.

وی درباره حوادث پس از اجرای طرح سهمیه بندی قیمت بنزین تصریح کرد: در این جلسه استانداران متناسب با استانی که در آن قرار دارند گزارشی را از حوادث اخیر ارائه کردند. همچنین  تلاش شد که نقاط آسیب، دلایل شروع و نحوه مدیریت در این حوزه بررسی شود. همچنین قرار  شد استانداران مواردی را جمع آوری کنند. آن را به وزارت کشور بدهند تا وزارت کشور نسبت به اقدامات انجام شده و شرایط استان تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

بیشتر بخوانید:

مراجعت ۳۷۸ نفر در ۳ ساعت ابتدایی ثبت‌نام مجلس

 رحمانی فضلی با اشاره به حضور پرشور مردم در محکومیت اقداماتی که موجب اختلال در امنیت کشور شد، خاطرنشان کرد:  مردم پاسخ مناسبی را به کسانی که موجب شرارت و مشکلات برای آنها شدند،  دادند. امیدوارم بتوانیم با هماهنگی بیشتر امنیت مردم را  که امر بسیار مهمی است  به نحو احسن مورد توجه قرار دهیم.

وزیر کشور ادامه داد: علی رغم همه اقداماتی که از سوی دشمنان و معاندین در این حوزه رخ داد موضوع قابل توجه این است که مردم کماکان با وجود شرایط کنونی و  مشکلاتی که در برخی حوزه‌ها به دلیل تحریم‌ها وجود دارد حامی انقلاب  و نظام خود هستند. و همگی ما و مردم با اراده  و دقت لازم پشت سر رهبری و همگام با دولت ثابت می‌کنیم که در همه شرایط مردم پشتیبان انقلاب هستند.

رحمانی فضلی تصریح کرد: کسانی که در این خصوص به دلیل عدم اطلاع از ابعاد قضاوت‌هایی کردند لازم است تامل بیشتری داشته باشند. این نوع قضاوت‌ها برای نیروهایی که برای امنیت مردم ودفاع از امنیت آنها در مقابل کسانی که قصد ایجاد مشکلاتی را برای مردم داشتند، شرایط سختی را گذراندند صحیح نیست.نباید به گونه‌ای صحبت کنیم که زحمات آنها نادیده گرفته شود.

وی گفت:  برخی جریانات در این موضوع فکر کردند که اکنون بستر سیاسی خوبی برای رقابت وجود دارد.مسائلی را مطرح کردند که خود مردم قضاوت خواهند کرد. ما باید توجه کنیم که این موضوع مربوط به امنیت ؛  اقتدار و منافع ملی است . نباید این موضوع را در چارچوب رقابت‌های سیاسی ، مسائل جناحی و منفعت اندیشی قرارداده و استفاده کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس