کد خبر 1015695
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
موسوی

موسوی با وجود ادعای طرفداری از خط امام (ره)، پای حمایت از آشوبگران در سال 88 ایستاد؛ هر چند که شعار "انتخابات بهانه است- اصل نظام نشانه است" را از آنها شنید.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت:

برخی کارشناسان می گویند میر حسین موسوی سالها قبل از این که نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود، توسط حلقه های ماسونی تور شده بود.

او با وجود ادعای طرفداری از خط امام (ره)، پای حمایت از آشوبگران در سال 88 ایستاد؛ هر چند که شعار "انتخابات بهانه است- اصل نظام نشانه است" را از آنها شنید.

دید که آشوبگران در "روز قدس" (میراث راهبردی امام برای امنیت منطقه)، شعار "نه غزه نه لبنان" را به تبعیت از سایت وزارت خارجه اسرائیل دادند، به تصویر امام بی حرمتی کردند، مرگ بر اصل ولایت فقیه گفتند و سرانجام، حرمت عاشورای حسینی را وقیحانه شکستند.

این جنایت آخری، فقط از عناصر ملحد و مفسد در تراز وابستگان بهائیت، وهابیت، سازمان منافقین و صهیونیسم بر می آمد و به همین دلیل، برخی حامیان فتنه تا آن روز، پا پس کشیدند و دیگر حمایت نکردند.

اما موسوی در کمال تعجب، حرمت شکنان روز عاشورا را "مردمان خداجو" توصیف کرد و انگاره گروگان گرفته شدن توسط شبکه ماسونی بهائیت را تقویت کرد.

او از سوی دیگر، در طول سالها بسیار متناقض رفتار کرده و طبق دعاوی خود محکوم است. او اخیرا از آشوبگرانی که مرتکب انواع جنایت (قرآن سوزی، حمله به مساجد، آتش زدن اتوبوس ها و مترو و آمبولانس و ماشین آتش نشانی، غارت اموال عمومی و خصوصی و ارعاب و قتل مردم عادی) شدند، جانبداری کرد.

موسوی با یادآوری ماجرای کشتار 17 شهریور 57 میدان ژاله که موجب شهادت چند هزار نفر شد، ولایت فقیه را با شاه مقایسه کرد و تیتر اول BBC، صدای آمریکا، رادیو فردا، ایران اینتر نشنال، العربیه و... شد.

اما نه او و نه رسانه های بیگانه نگفتند "شاه" که بود و مورد حمایت چه دولت هایی قرار داشت و همان ها اکنون از چه کسانی حمایت می کنند؟

محمد رضا پهلوی، پس از کنار گذاشته شدن رضاخان، توسط انگلیس و آمریکا در شهریور 1320 سر کار آمد و پس از نهضت نفت هم، با کودتای MI6 و CIA به قدرت بازگشت و 37 سال دیکتاتوری و سرکوب کرد.

از سال 88 تا امروز، آمریکا و انگلیس و اسرائیل، بارها به خاطر وطن فروشی موسوی و خاتمی، از آنها  حمایت کرده اند؟ آیا بنا نبوده همین ها با کودتای نافرجام 10 سال قبل، جای شاه را برای سیا و ام آی سیکس پر کنند؟ موسوی را با بی بی سی (بی سیم کودتای 28 مرداد 32) چه کار؟

او در تبلیغات انتخاباتی سال 88 ضمن حضور در دانشگاه ها و مجامع، مکررا گفت"ولایت فقیه، جلوی کودتا و دیکتاتوری و انحراف را در کشور می گیرد و من با اعتقاد به اینکه ولایت فقیه در این 30 سال فرصت های بزرگ پیشرفت را در کشور فراهم آورده، وارد صحنه شده ام و می دانم شعار اطاعت از ولایت فقیه آسان، اما عمل به آن بسیار سخت است

این سخنان با اختیار تمام ادا شده و طبق همین سخنان، موسوی "کودتاگر، دیکتاتور و منحرف" است؛ چرا که جزو نقشه آمریکا و انگلیس برای معارضه نافرجام با ولایت فقیه بوده؛ همان که امام خمینی فرمود "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد".

ممکن است او امروز ادعا کند در قلبش چنین باوری نداشته و آن جملات را بدون اعتقاد بر زبان جاری ساخته است. پاسخ ما به کسی که خود را دروغگو معرفی کند، همان است که امیر مومنان (ع) در خطبه 8 نهج البلاغه به جناب زبیر فرمود.

هنگامی که زبیر عهذشکنی کرد و در صدد شورش بر آمد، حضرت فرمود "تو با من بیعت کرده ای و واجب است پیروی کنی". زبیر در پاسخ گفت "هنگام بیعت، به زبان اقرار نمودم اما در دل خلاف آن را قصد کردم".

امام درباره این ادعا می فرماید "یَزْعُمُ أَنَّهُ قَدْ بَایَعَ بِیَدِهِ وَ لَمْ یُبَایِعْ بِقَلْبِهِ، فَقَدْ أَقَرَّ بِالْبَیْعَةِ وَ ادَّعَی الْوَلِیجَةَ، فَلْیَأْتِ عَلَیْهَا بِأَمْرٍ یُعْرَفُ وَ إِلَّا فَلْیَدْخُلْ فِیمَا خَرَجَ مِنْه‏. گمان (ادعا) می کند با دستش بیعت کرده است، نه با دلش. بنابراین، به بیعت اقرار دارد و درباره قلبش، ادعا. پس باید بر آنچه ادّعا کند دلیلی روشن بیاورد، و گرنه باید به بیعتی که در آن بود و بیرون رفت، در آید".

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • احمد IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    12 4
    جهادسازندگی به میدان آوردن شغلها بابرنامه های موفق جهانی وداخلی وتمرکز روی چندتولید موثر کشوررا بسرعت میتواند به صادرکننده موفقی تبدیل شود . هرکس امروز چنین خدماتی به مردم کند به پهنای ایران اسلامی راه خدا وراه امام علی ع راادامه داده ودراینصورت حرافیهای افراد فقط باعث تمسخرخودشان است . ماچاره ای نداریم جزبرگرفتن راه روشن حکومت اسلامی ازدرون کلام امام علی ع وعدالت اجتماعی او که این بیمه کشورازبدخواهان است . این شخص تابوده لجاجت کرده ومهم نیست چراکه افق روشن است مگراینکه غافلگیردشمنان شویم واگرزخمهابقول رهبرمعظم انقلاب درمان شوندپشه ای برکجابنشیند ؟
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
    5 0
    موسوی به زبالدان تاریخ پیوست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس