کد خبر 1015504
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
نتانیاهو و پمئو

نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد با سفر به لندن در حاشیه برگزاری اجلاس ناتو، با وزیر خارجه آمریکا و احتمالا سران کشورهای مطرح اروپایی دیدار کند.

به گزارش مشرق، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی قصد دارد روز سه شنبه با سفر به لندن، پایتخت انگلیس علاوه بر وزیر خارجه آمریکا با سران کشورهای مطرح اروپایی نیز دیدار کند.

بیشتر بخوانید:

درخواست صهیونیست‌ها از نتانیاهو برای استعفا

هزاران نفر در تل‌آویو علیه نتانیاهو تجمع کردند

به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، «بنیامین نتانیاهو» قصد دارد با «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا در حاشیه برگزاری اجلاس ناتو دیدار کند. وزیر خارجه آمریکا دو هفته قبل گفت که ایالات متحده، شهرک سازی صهیونیست‌ها در اراضی فلسطین اشغالی را مطابق قوانین بین المللی می‌داند.

گفته می‌شود که نتانیاهو احتمالا با «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان، «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس و «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه نیز که برای شرکت در اجلاس سران سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در لندن خواهد بود، دیدار می‌کند.

در حالی که دفتر نخست وزیری نتانیاهو به جزئیات بیشتری از این دیدار اشاره‌ای نکرده، اما این احتمال وجود دارد که موضوع ایران در رأس گفت‌وگوهای نتانیاهو با مقامات ارشد کشورهای جهان در لندن باشد.

وزیر امور خارجه آمریکا اخیرا در سفر به سرزمین‌های اشغالی به  نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اطمینان داد کشورش همچنان بر مقابله با ایران تمرکز دارد.

اجلاس ناتو قرار است سه‌شنبه و چهارشنبه در لندن برگزار شود و یکی از دستورهای کاری آن  بررسی آخرین تحولات اسرائیل و تهاجم ترکیه به شمال سوریه است. اظهارت اخیر رئیس جمهور ترکیه، چالش‌های موجود با روسیه، افزایش نفوذ چین در منطقه از دیگر موضوعات مورد بحث در اجلاس ناتو است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس