کد خبر 1015498
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
لوگوی لیگ برتر

سرپرست کمیته برگزاری رقابت های لیگ برتر زمان برگزاری دیدارهای معوقه لیگ برتر را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره وضعیت ۲ بازی به تعویق افتاده هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال و اینکه  طبق قانون بعد از ۲۴ ساعت باید این بازی‌ها برگزار می‌شد،   اظهار کرد: از آن جایی که این ۲ بازی روز گذشته به علت شرایط جوی قابل برگزاری نبود و امروز هم شرایط فرق نکرده است به همین علت ما این موضوع را می‌پذیرم و این بازی‌ها را در زمان دیگری برگزار می‌کنیم. به هر حال این ۲ بازی امروز برگزار نمی‌شود.

فشردگی بازی‌ها را با جابه جایی زمان جبران می‌کنیم

مهدی گفت: هفته آخر نیم فصل اول لیگ برتر که همزمان  با اولین روز پلی آف لیگ قهرمانان آسیا است قصد داریم با باشگاه‌ها صحبت کنیم و باشگاه‌هایی که یک هفته مانده به بازی شان در لیگ قهرمانان آسیا است را متقاعد کنیم که با برگزاری بازی عقب مانده خود موافقت کنند و اجازه بدهند که این بازی‌ها برگزار شود. به هر حال تا اینجا باشگاه‌ها به علت فشردگی‌ و تاخیر‌ با ما هماهنگی لازم را داشتند. همچنین با باشگاه‌هایی که در روز پلی آف آسیا بازی ندارند  صحبت می‌کنیم تا بازی‌های به تعویق افتاده را برگزار کنیم. جای خالی دیگری در جدول نیست. اگر ما بتوانیم از فرصت ایجاد شده استفاده کنیم  به نیم فصل دوم پرفشار می‌رسیم. به هر حال این فشردگی‌ها جزو  محدودیت‌های ما  محسوب می‌شود و این فشردگی فشار به تیم‌ها وارد می‌کند و امیدواریم بتوانیم با جابه جایی ساعت‌ها و روز‌ها این فشار را کمتر کنیم.

او بیان کرد: سعی می‌کنیم یک بهینه سازی در زمان‌های بازی‌های لیگ برتر  داشته باشیم و از دوستان درخواست کردیم که به ما در مدل سازی برنامه بازی‌های لیگ برتر در نیم فصل دوم کمک کنند.  

مهدی درباره اینکه بازی‌های هفته سیزدهم در زمان مقرر برگزار می‌شود، گفت: بله با وجود فشردگی بازی‌ها باشگاه‌ها نهایت همکاری را داشتند و ما آماده برگزاری بازی‌ها از لحاظ فنی هستیم، اما برای برگزاری مسابقات عوامل متعددی دخیل هستند که مهم‌ترین این عوامل، حضور ماموران یگان ویژه انتظامی در ورزشگاه‌ها است. به هر حال اگر یگان انتظامی نتواند به ما کمک کند در آن صورت دستمان بسته است و در شورای تامین این قضیه مشخص می‌شود. 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس