کد خبر 1015360
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
پاتریک ویرا

با وجود شایعات متعدد درباره احتمال منصوب شدن پاتریک ویرا به عنوان سرمربی جدید آرسنال، ویرا تلویحا به این شایعات پاسخ منفی داده و هدایت آرسنال را پیچیده خواند.

به گزارش مشرق، پاتریک ویرا در پاسخ به سوالات مطرح شده درباره احتمال سرمربی‌گری‌اش در آرسنال، این احتمال را کم دانست و گفت هدایت توپچی‌ها کار بسیار پیچیده‌ای است.

بیشتر بخوانید:

ستاره رئال پیشنهاد آرسنال را رد کرد

اونای امری روز جمعه بعد از هفت بازی بدون پیروزی توسط آرسنال اخراج شد تا گمانه‌زنی درباره جانشین او در این تیم به یکی از داغ‌ترین بحث‌های فوتبالی روزهای اخیر تبدیل شود. پاتریک ویرا، اسطوره آرسنال یکی از نامهایی است که در این مدت به عنوان یکی از جانشین‌های احتمالی امری مطرح شده ولی ویرا که در حال حاضر هدایت نیس را به عهده دارد به صورت تلویحی به این شایعات پاسخ منفی داد.

ویرا بعد از پیروزی 3-1 مقابل آنژه در لوشامپیونا به خبرنگاران گفت:" بعضی چیزها هست که من کنترل نمی‌کنم. مردم خیلی‌ چیزها می‌گویند که گاهی درست است و گاهی نادرست. من چیزی نگفتم. من هیچ چیز در این باره نگفتم. من هم مثل شما این مسائل را می‌بینم و می‌خوانم و می‌شنوم. فقط همین".

پاتریک ویرا که تیمش نیس در جدول لوشامپیونا در رتبه یازدهم قرار دارد در ادامه گفت:" هدایت آرسنال شغل خیلی پیچیده‌ای است و من این را درک می‌کنم. من از امری حمایت می‌کنم. اینکه یک مربی شغلش را از دست بدهد همیشه ناراحت‌کننده است".

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس