کد خبر 1015323
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

جزیره ی کیش همواره یکی از مقاصد محبوب و گران برای گردشگران داخلی و خارجی بوده است. حضور هتل های مجلل و غذاهای لذیذ جهانی، اجاره ماشین و تفریحات لوکس این جزیره هر ساله عده ی زیادی را به خود جذب میکند.

اما این جزیره امکان دیگری را فراهم اورده است و ان هم پاسخگویی به نیاز علاقه مندان به اتومبیل های خارجی و لوکس است. در این جزیره میتوانید شاهد اجاره ماشین های لوکس امریکایی از جمله خودروهای موستانگ، دوج چارجر، دوج چلنجر، کامارو و کوروت باشید.

با اینکه در این جزیره میتوانید شاهد حجم وسیعی از حضور خودروهای ژاپنی و کره ای باشید اما امروزه حضور غول های امریکایی در این جزیره افراد را بیشتر ترغیب میکند تا بر این خودروهای جذاب و لوکس سوار شوند.

گاهی مشاهده شده که حتی هتل ها با ارائه ی تخفیف های متنوع از این وسیله اقدام به جذب مشتری کرده اند. اما به دلیل حجم زیادی از تحریم ها و شرایط سختی که بین این دو کشور وجود دارد از واردات نسل های جدید این خودروها حتی به مناطق ازاد کشور نیز جلوگیری شده است و نمیتوان شاهد جدیدترین خودروهای امریکایی در ایران بود که خود این مساله موجب ازردگی خاطر علاقه مندان به خودروهای امریکایی شده است.

 چون منطقه ی گردشگری کیش جزو منطقه ی ازاد کیش محسوب میشود لذا واردات این خودرو در این منطقه ارزان تر بوده و حتی بسیاری از ساکنان این منطقه اقدام به خرید این خودروها کرده اند.

هم چنین به دلیل اب و هوای گرم و شرجی این منطقه استفاده از سیستم تهویه ی قوی این خودروها علاقه ی افراد را برای خرید و اجاره این خودروها بیشتر کرده است.

درست است که هزینه اجاره این خودروها نسبت به رقبای کره ای و ژاپنی خود در این منطقه بیشتر است اما به دلیل برتری ظاهری و فنی این خودروها تمایلات به این ها بیشتر است.

در ادامه میخواهیم تا شما را با خودروهای امریکایی موجود در جزیره بیشتر اشنا کنیم پس با ما همراه باشید تا انتخاب مناسب تری داشته باشید و لذت بیشتری را در این جزیره تجربه کنید. برای اجاره ماشین در کیش روی لینک کلیک کنید.

دوج چارجر:

دوج چارجر یا همان سوپر بی با ظاهر زرد رنگ خود ظاهری تهاجمی دارد که این ظاهر با مشخصات فنی این خودرو یعنی موتور هشت سیلندر ۴.۶ لیتری با حداکثر توان ۴۷۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۶۳۰ نیوتون تکمیل میشود. این خودرو به دلیل نام خود که همان زنبور عسل است همواره به رنگ زرد تولید میشود.

موستانگ:

این خودروی جذاب امریکایی را میتوان از خودروهای محبوب بین ایرانیان دانست که دارای موتور ۳.۷ لیتری با قدرت ۳۰۰ اسب بخار است و گشتاور ۲۸۰ پوند فوت را دارا است که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد.

یکی از امکانات بسیار مفید این خودرو را میتوان راداری معرفی کرد که در این خودرو تعبیه شده و حضور شی ای در نقطه ی کور شما را تشخیص داده و توسط اینه های بیرونی به شما اخطار میدهد.

دوج چلنجر:

این خودروی دو درب با برخورداری از موتور ۶۲۰۰ قدرتی بالغ بر ۷۰۷ اسب بخار را دارا است. همراهی این موتور با ۸ دنده اتومات شتاب این خود را برابر با ۳.۶ ثانیه کرده است که لذتی را برای رانندگانی فراهم میکند که علاقه ی وافری به تجربه ی رانندگی در سرعت های بالا دارند.

کامارو:

اگر شما هم از ان دسته افرادی هستید که دوست دارید تا رانندگی را در حالت های مختلف ان تجربه کنید پیشنهاد ما به شما شورلت کامارو است.

این خودرو با برخورداری از موتور ۴۲۶ همراه با قدرت ۶۲۰۰ اسب بخار میتواند شتاب پیشرانی بالغ بر ۴.۵ ثانیه داشته باشد. هم چنین برخورداری از امکانات دیگری از جمله مانیتور، شیفتر و ظاهر بسیار اسپورت خارجی و داخلی خود بسیار جذاب و لوکس به نظر میرسد.

کوروت:

این نسل از خودروهای شورلت یکی از موفق ترین خودروهای این برند محسوب میشوند که تاکنون سه دستگاه از مدل سی ۷ این نسل در کیش دیده شده است.

این خودرو که خودرویی سوپر اسپرت است در سه رنگ قرمز و زرد و سفید به این جزیره وارد شد هم چنین توانست در مناطق ازاد دیگر کشور نیز وارد شود.

این خودروی اسپرت با برخورداری از پیشرانه ی ۸ سیلندری و موتور ۶.۲ لیتری قدرتی بالغ بر ۴۵۵ اسب بخار و گشتاور ۶۲۰ نیوتون بر متر دارد.

** این محتوا صرفا تبلیغاتی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس