کد خبر 1015213
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۰
نتانیاهو نمایه

منابع رژیم صهیونیستی از تظاهرات شمار زیادی از گروه‌های صهیونیستی در تل‌آویو و درخواست آنها از بنیامین نتانیاهو برای استعفا خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از منابع صهیونیستی، گروه‌های زیادی از صهیونیست‌ها در تل آویو تجمع کرده و از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خواستند در پی اتهامات وارده به وی استعفا کند.

این منابع افزودند حدود پنج هزار اسرائیلی با تظاهرات در میدان هبیما، شعارهایی بر ضد نتانیاهو و حزب لیکود به ریاست وی سر داده و گفتند : نتانیاهو! استعفا کن، اسرائیل اهمیت بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید:

هزاران نفر در تل‌آویو علیه نتانیاهو تجمع کردند

هفته گذشته نیز حدود ۱۵۰۰ صهیونیست از اردوگاه موسوم به دموکراتیک با برگزاری تظاهرات از نتانیاهو خواستند در پی ارائه اتهامات از سوی آویخای مندلبلیت مشاور حقوقی دولت علیه وی از نخست وزیری استعفا کند.

هشدار رئیس اسبق موساد درباره ترور قریب الوقوع یک مقام سیاسی صهیونیست

رئیس پیشین سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی(موساد) درباره ترور قریب الوقوع یک شخصیت سیاسی این رژیم هشدار داد.

شبتای شابیت رئیس اسبق موساد به صهیونیست‌ها درباره تلاش برای ترور یک شخصیت سیاسی اسرائیلی در آینده نزدیک که تا حدود زیادی شبیه ترور سیاسی اسحاق رابین نخست وزیر اسبق رژیم اسرائیل خواهد بود، هشدار داد.

شابیت در توئیتی افزود هر کس خبرهای  اسرائیل را مطالعه می‌کند، نمی‌تواند احتمال اینکه عمیر(قاتل رابین) در میان ما پرسه بزند، رد کند. برحذر باشید، من به شما هشدار دادم.

از سوی دیگر یائیر نتانیاهو فرزند نخست وزیر رژیم صهیونیستی به توئیت شابیت واکنش نشان داد و پلیس اسرائیل را به ناتوانی در برابر تهدیدهایی که دریافت می‌کند متهم کرد.

شابیت بارها با حمله به بنیامین نتانیاهو به حزب به سبب حمایت از چنین فردی(نتانیاهو) اعتراض کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس