کد خبر 1015205
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۴
یورو 2020

سرمربیان تیم های بزرگ اروپایی به قرعه کشی رقابت های یورو ۲۰۲۰ واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق، ساعتی قبل قرعه کشی مرحله گروهی رقابت های یورو ۲۰۲۰ انجام شد و تیم های مطرح اروپایی رقبای خود را برای تابستان بعدی شناختند. حالا سرمربیان مطرحی چون رونالد کومان، گرت ساوتگیت، روبرتو مارتینز و لوییس انریکه مصاحبه کوتاهی در مورد قرعه تیم های خود داشته اند.

رونالد کومان، سرمربی تیم هلند در مورد قرعه اوکراین، اتریش و تیم چهارم از پلی آف گفت: "من اتریش را به پرتغال ترجیح می دهم. با احترام کامل، می دانیم پرتغال چقدر حریف دشواری است. من دوست دارم که مقابل تیمی بازی کنیم که مدتی بوده مقابل آن بازی نکرده بودیم. تعدادی از بازیکنان این تیم را می شناسم و البته قبل از آغاز بازی ما خود را به بهترین شکل ممکن آماده خواهیم کرد."

بیشتر بخوانید:

قرعه‌کشی یورو ۲۰۲۰ انجام شد/آلمان، فرانسه و پرتغال در گروه مرگ

گرت ساوتگیت در مورد قرعه تیم ملی انگلیس و مصاف با کرواسی، جمهوری چک و تیم چهارم از پلی آف گفت: "آنالیزورهای ما از این قرعه خوشحالند و کار زیادی نخواهند داشت. آنها می توانند در کریسمس استراحت کنند. ما در مقابل این رقبا بازی هایی انجام داده و گاهی مغلوب شده و گاهی نیز به پیروزی رسیده ایم. نمی توان از قرعه خوشنود بود و باید دید تیم چهارم گروه چه تیمی است. ما تیم های کرواسی و چک را در سال های اخیر شکست داده ایم. اما ما از کیفیت کرواسی اگاهیم و می دانیم که چک از زمانی که مقابل ما در ومبلی و پراگ بازی کرد، پیشرفت زیادی داشته است."

روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک بعد از قرعه کشی و رویارویی با روسیه، دانمارک و فنلاند گفت: "از نظر مسافتی این احتمالا سخت ترین قرعه ای بود که می توانستیم داشته باشیم. بازی کردن روسیه در سن پترزبورگ در بازی اول، سپس رویارویی با دانمارک در کپنهاگ و سپس بازگشت به سن پترزبورگ. باید اطمینان حاصل کنیم تدارکات خوبی برای این بازی ها خواهیم داشت. بازی کردن در مقابل ولز فوق العاده خواهد بود، اما فنلاند برای اولین بار در تاریخ خود به یورو رسیده و احساسات و هیجان شرکت این تیم در مسابقات بزرگ، چاشنی اضافه گروه ما خواهد بود."

لوییس انریکه نیز که حالا دوباره سرمربی تیم ملی اسپانیا شده بعد از قرعه تیمش با لهستان، سوئد و تیم چهارم از پلی آف گفت: "علیرغم دستاوردهای سال های اخیر اسپانیا، ما در آخرین تورنمنت موفق نبودیم و اسپانیا نیز در بین تیم های مدعی قرار دارد. ما باید نشان دهیم که اعتماد به نفس داریم و من این ویژگی را به بازیکنان تزریق خواهم کرد.

بازی کردن در بیلبائو؟ این استادیوم نیز مانند ومبلی یکی از ورزشگاه های زیبا اروپا است. این فوق العاده است، ما به خوبی حمایت خواهیم شد و امیدوارم بتوانیم در مرحله گروهی عملکرد خوبی داشته باشیم."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس