کد خبر 1015094
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴
حمیداوی

مالک باشگاه شهرخودرو گفت: اگر گل‌محمدی از تیم ملی پیشنهاد داشته باشد به خاطر ایران موافقت می‌کنیم.

به گزارش مشرق، فرهاد حمیدآوی پس از شکست یک بر صفر شهرخودرو مقابل نفت آبادان در مورد اینکه شرایط این تیم نگران‌کننده شد و صحبت‌های که یحیی گل‌محمدی انجام داده است، اظهار داشت: در هر خانواده‌ای این اتفاقات می‌افتد. دیروز و امروز با خود گل‌محمدی صحبت کردم. یکسری گلایه‌ داشت که بعضاً برخی از آنها به حق بود. متأسفانه ما همچنان برای زمین تمرین مشکل داریم و تنها زمین تمرین‌مان هم در حال خراب شدن است. دو قرارداد بابت زمین‌ها بسته‌ایم اما هنوز به سرانجام نرسیده است.

وی ادامه داد: به دنبال رفع این مشکلات هستیم. بابت لباس ورزشی هم همانطور که همه می‌دانیم تحریم هستیم و برای آوردن لباس‌ها مشکل داریم. اما به ما قول دادند که تا دوشنبه این موضوع حل می‌شود.

مالک باشگاه شهرخودرو در مورد اینکه داستان واگذاری تیم‌های پایه پدیده به ذوب‌آهن چیست، گفت: من بی‌اطلاع‌ هستم و این موضوع را تکذیب می‌کنم. همانطور که روز اول گفتم ما آماده‌ایم که روی پایه‌ها سرمایه‌گذاری کنیم و حتماً این اتفاق می‌افتد. اصلاً هم جای نگرانی نیست.

حمیدآوی با اشاره به ناراحتی هواداران مشهدی گفت: این را بدانید که در فوتبال این اتفاقات می‌افتد اما هیچ چیز از ارزش‌های یحیی گل‌محمدی و تیم ما کم نمی‌شود. سفت و محکم هستیم و آماده می‌شویم که استقلال را روز پنج‌شنبه شکست دهیم و خستگی از تن همه به خصوص کادر فنی دربیاید.

بیشتر بخوانید:

عکس/ جدول رده‌بندی بعد از توقف استقلال

وی در مورد اینکه گل‌محمدی گفته است افراد ناپاک کنار حمیدآوی هستند، عنوان کرد: خودم شخصاً دو هفته‌ای است که تحقیقات را آغاز کرده‌ام متأسفانه یکی دو نفری در باشگاه هستند که احساس می‌کنم با ما همدل نیستند. بدانید که حتماً پس از شناسایی این افراد آنها از باشگاه جدا می‌شوند.

مالک باشگاه شهرخودرو در مورد حمایت مسئولان استان از شهرخودرو اظهار داشت:‌  در روز باخت از حمایت مسئولین صحبت نکنیم همه وحدت دارند و  دست به دست هم می‌دهیم تا اعتبار فوتبال خراسان حفظ شود. پرچم خراسان کبیر بالا باشد کفایت می‌کند.

حمیدآوی در مورد اینکه آیا همچنان با یحیی گل‌محمدی ادامه می‌دهید، گفت: مطمئن باشید که یحیی گل محمدی سرمربی تیم ما خواهد ماند.

وی در مورد اینکه آیا یحیی گل‌محمدی استعفا داده و اینکه اگر پیشنهادی داشته باشد موافقت می‌کنید یا خیر، تاکید کرد: به هیچ عنوان او استعفا نداده است اما چون جایگاه و حقش سرمربیگری تیم ملی است اگر او را خواستند به خاطر عزت و شرف ایران این کار را می‌کنیم.

مالک باشگاه شهرخودرو در مورد اینکه اگر پرسپولیس پیشنهاد دهد، تصریح کرد: اینجا خانه گل‌محمدی است و کسی از خانه‌اش بیرون نمی‌رود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    8 5
    یحیی می تواند مربی تیم ملی باشد توان و عرضه اش را دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس