کد خبر 1015074
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
یحیی گل محمدی

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: نیمه اول جالب نبودیم و در ده دقیقه بد بازی کردیم و جریمه شدیم.

به گزارش مشرق، یحیی گل محمدی پس از شکست یک بر صفر شهر خودرو مقابل نفت آبادان در کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: نیمه اول جالب نبودیم و در ده دقیقه بد بازی کردیم و جریمه شدیم. فکر می‌کنم بعد از آن بهتر کار کردیم و موقعیت های خوبی داشتیم. در نیمه دوم هم بازی یک طرفه ای بود. به نفتی‌ها هم تبریک می‌گویم. خوب تلاش کردند و دفاع هایشان کم اشتباه بود.

وی ادامه داد: ما ارسال‌های خوبی داشتیم و به مهاجمان هم توپ رساندیم، بازی یک‌طرفه بود و فقط گل نزدیم، به هر حال وقتی این همه موقعیت دارید و گل نمی‌زنید معضل بزرگی است. از سوی دیگر امروز هم روز نفت بود، جلوی تیمی که اینقدر دفاعی بازی کرد می‌توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم اما نشد و شرمنده هواداران شدیم. 

گل‌محمدی تصریح کرد: باخت خانگی سخت است اما فوتبال همین است و باید سعی کنیم بیشتر تلاش کرد و از موقعیت‌ها استفاده کنیم. ما در نیمه اول اشتباهات زنجیره‌ای داشتیم و گل هم خوردیم. در فوتبال هم همین اشتباهات باعث می‌شود که شما جریمه شوید. 

سرمربی شهر خودرو در مورد عملکرد داوران گفت: داوری عملکرد خوبی داشت اما می‌توانست به بازی سرعت بیشتری بدهد.

بیشتر بخوانید:

شاگردان یحیی در آستانه از دست دادن صدر/ بازی شهرخودرو در مشهد به نفع سایر مدعیان

وی در مورد ادامه فصل عنوان کرد: تبعاً کار راحتی در ادامه نخواهیم داشت، شهر خودرو تیم نوپایی است، از لحاظ امکاناتی جا دارد که بیشتر حمایت شود. قول‌های زیادی آن هم جلوی خودم دادند اما عملی نشد، امسال بحث ما این بود که ساختاری را به وجود بیاوریم که ثبات داشته باشد، می‌خواستیم روی پایه‌ها خیلی کار کنیم اما به تنهایی نمی‌شود و نیاز به حمایت همه مسؤولین شهری و استانی دارد. 

گل‌محمدی افزود: حمیداوی هم در حد توان خودش کار و تلاش می‌کند ما نمی‌توانیم این مشکلات را فقط متوجه یک نفر کنیم. یکسری مشکلات در مسیر ما وجود دارد و با حل آنها می‌‌توانیم تیم بهتری بسازیم. 

سرمربی شهر خودرو در مورد اینکه در کدام پست‌ها نیاز به جذب بازیکن دارید، گفت: اجازه دهید تا نیم‌فصل تیم را جلو ببریم و بعد از آن تصمیم‌های بهتری داشته باشیم الان اگر بخواهیم صحبت کنیم روی برخی بازیکنان تأثیر منفی می‌گذارد. 

وی در مورد تعویق مسابقات،‌گفت: تعویق مسابقه ما در هفته قبل ما را از جریان مسابقات در آورد و اثر منفی گذاشت.

گل‌محمدی در مورد اینکه آیا با ادامه این شرایط احتمال جدایی شما وجود دارد یا خیر، گفت: مشکلات در همه تیم‌ها وجود داشته اما اندازه آن متفاوت است، ما هیچ وقت مشکل اساسی نداشتیم و مطمئناً حل می‌شود، من با تیم قرارداد دارم و تاکنون بحث جدایی پیش نیامده و صحبت‌هایی که می‌شود فقط بحث رسانه‌ای است و نمی‌دانم از کجا نشأت می‌گیرد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس