کد خبر 1014938
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
نمایشگاه کودکان اربعین - کراپ‌شده

سپیده اشرفی مترجم و فعال رسانه‌ای ۳۴ ساله و زهرا بهره‌مند آموزگار ۳۷ ساله در این نمایشگاه از زاویه‌ای دیگر به حضور کودکان در موکب‌ها و راهپیمایی اربعین حسینی نگاه کرده‌اند.

به گزارش مشرق، نمایشگاه عکس "کودکان اربعین" با روایتی تازه و متفاوت از حضور کودکان در اربعین حسینی در معرض عموم قرار گرفت.

افتتاحیه نمایشگاه عکس موبایلی "کودکان اربعین" با حضور برخی چهره‌های فرهنگی و هنری برگزار شد؛ این نمایشگاه به مدت هفت روز در فرهنگسرای ارسباران دایر است.

موکب "ریاحین الحسین" در مدت هفت روز حضور خود در نجف و برپایی مهد و محل بازی برای کودکان، توانست تصویری متفاوت از اربعین را برای کودکان به ارمغان آورد.

آثار "سپیده اشرفی" و "زهرا بهره‌مند" به عنوان دو نفر از اعضای موکب "ریاحین الحسین" در این نمایشگاه درمعرض دید عموم قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به فرهنگسرای ارسباران واقع در سیدخندان خیابان جلفا، گالری شماره دو مراجعه کنند.

سپیده اشرفی مترجم و فعال رسانه‌ای ۳۴ ساله و زهرا بهره‌مند آموزگار ۳۷ ساله در این نمایشگاه از زاویه‌ای دیگر به حضور کودکان در موکب‌ها و راهپیمایی اربعین حسینی نگاه کرده‌اند و حاصل آن عکس‌هایی با تلفن همراه است که تا ۱۳ آذر در گالری شماره فرهنگسرای ارسباران به نمایش در آمده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    0 0
    قشنگه، کوچولوهای بامزه :)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس