کد خبر 1014917
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
منطقه پرواز ممنوع

فروش طوری بود که این فیلم سومین فیلم پرفروش هفته شد و بالاتر از «هزارتو»، «خانه پدری» و «سمفونی نهم» قرار گرفت. پیش‌بینی می‌شود روند رو به رشد استقبال مخاطبان در هفته‌های آینده نیز ادامه پیدا کند.

به گزارش مشرق، اگر اطلاع ندارید، بدانید و آگاه باشید که در این روزها فیلمی روی پرده سینماست به اسم «منطقه پرواز ممنوع». این جناب در جشنواره فیلم کودک امسال در اصفهان هم جزو پرمخاطب‌ترین فیلم‌های جشنواره بوده. حالا خبر رسیده که این جناب منطقه پرواز ممنوع مرز فروش یک میلیارد تومان را رد کرده و دارد رکوردشکنی می‌کند.

آن‌طور که روابط عمومی این فیلم به ما در جام‌جم خبر داده، این فروش با گذشت سه هفته از آغاز اکران و با وجود شرایط خاص حاکم بر سینماها رقم خورده است. جالب است بدانید فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع تاکنون بیش از۹۰۰ میلیون تومان در شهرهای دارای سینما و ۱۵۰ میلیون تومان در شهرهای بدون سینما از طریق سینما سیار بلیت‌فروشی داشته است.

در زمینه رتبه فروش هم این فیلم توانسته رتبه سوم اکران را از آن خود کند.
فروش طوری بود که منطقه پرواز ممنوع سومین فیلم پرفروش هفته شد و بالاتر از «هزارتو»، «خانه پدری» و «سمفونی نهم» قرار گرفت. پیش‌بینی می‌شود روند رو به رشد استقبال مخاطبان در هفته‌های آینده نیز ادامه پیدا کند.

شهرهای بدون سینما یکی از اهداف فروش فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع بود که از همان ابتدا و حتی پیش از زمان اکران در سینماهای سراسر کشور، امکان نمایش در آنها فراهم شد.

اکران در شهرهای بدون سینما به وسیله سینماسیار انجام شد و تا کنون در این نقاط بیش از ۳۰ هزار نفر به تماشای فیلم منطقه پرواز ممنوع نشسته‌اند.
مخاطبان و علاقه‌مندان می‌توانند آمار لحظه به لحظه فروش، تعداد مخاطبان و مناطقی که فیلم در آنجا اکران می‌شود را به صورت لحظه‌ای در سایت
www.ekran.ammaryar.ir مشاهده و دنبال کنند.
همچنین علاقه‌مندان به اکران فیلم منطقه پرواز ممنوع در شهرهای بدون سینما و مناطقی که امکان پخش فیلم‌ در آن به دلایل مختلف وجود ندارد می‌توانند با ثبت سفارش در این سایت یا تماس با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۶۲۰ درخواست خود را ثبت کنند.  مخاطبان در صورت داشتن هرگونه سوال درباره اکران‌های گروهی و مدارس نیزمی‌توانند با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۶۴۰ تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
    0 1
    مدارس به زور از دانش آموزا پول می گیرن دانش آموزا رو می فرستن سینما میخوای میلیاردی نباشه با این وضع
    • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
      0 0
      کدام زور ؟ دانش آموزان از خداشون میخان که مدرسه تعطیل بشه که سینما برن اون هم نیم بها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس