کد خبر 1014893
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
کالدرون

گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس نتایج خوبی با این تیم نگرفته و مرد محبوب سرخ‌ها محسوب نمی‌شود.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ با وجود اینکه به طرز عجیبی پرسپولیس را ترک کرد اما هنوز بین بازیکنان و هواداران این تیم محبوبیت زیادی دارد. او در هر شرایطی تمرینات تیمش را غیر از دو روز مانده به مسابقه در حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار می‌کرد. بارها در مصاحبه‌های خود اول از همه از شاگردانش تقدیر می‌کرد و هر زمانی هم که باشگاه به مشکل مالی می‌خورد تاکید داشت که در نهایت پرداختی به اعضای تیمش انجام خواهد شد.

برانکو در شرایطی به باشگاه پرسپولیس برای دریافت مطالباتش نامه زد که 11 ماه حقوقش عقب افتاده بود و در این مدت هم تیمش را به فینال لیگ قهرمانان آسیا برد. در واقع او با وجود همه افتخاراتی که با پرسپولیس کسب کرد در مورد مسائل مالی علیه مدیریت باشگاهش موضع‌گیری نکرد. برانکو حتی در مواقعی که بازیکنان تیمش دچار بدترین اشتباهات فردی شده و حتی گل به خودی هم می‌زدند، پشت آنها را خالی نمی‌کرد. به خاطر همین مسائل است که او برخلاف کالدرون هنوز محبوب رختکن تیمش و سکوهاست.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شاکر IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    2 2
    شما دروغ می گویید ، برانکو صبر نکرد تا بعد از یازده ماه عقب افتادن حقوق نامه بزند، بلکه از ابتدای فصل شروع به نامه زدن کرده بود یعنی بعد سه ماه از شروع فصل و در تاریخ دریافت اول حقوق ،در حالیکه در این مدت با عدم تدبیر گرشاسبی جوایز بدست آمده از بازی های باشگاهی را به عنوان پاداش دریافت میکرد، برانکو بعد از یازده ماه،نامه سوم را زده بود در حالیکه از چند ماه قبلتر و شاید از فصل قبل پیشنهاد تیم عربستانی را قبول کرده بود و کاملا برنامه ریزی شده از غفلت و بی تدبیری آقای عرب استفاده کرد تا خودش بدنام نشود. اگر شما راست میگویید که برای برانکو مسائل مالی اولویت نداشته پس چرا حاضر نیست بیش از ۵درصد تخفیف به پرسپولیس بدهد برانکو یک فرد آب زیر کاه و نمک نشناس است ،چرا با اینکه قصد بازگشت نداشت و با تیم عربستانی قرارمدار گذاشته بود گفت که بر میگردم...!؟با این کار تمام برنامه های پرسپولیس به هم ریخت و فرصت انتخاب یحیی گل محمدی یا هر مربی دیگری از دست رفت و تیم آسیب دید. فدراسیون هم کار ابلهانه ای میکند که میخواهد برانکو را بیاورد، چون ایشان نمیتواند تیم ملی را به جام جهانی ببرد و اخراج میشود و کلی فدراسیون را تیغ میزند ضمنا اگر از کالدرون حمایت شود از برانکو بهتر نتیجه خواهد گرفت
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    2 1
    فدراسیون به کمک مافیا کاری کرد که برانکو فراری دادند
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    3 0
    برای اینکه پرسپولیس برای چهارمین بار قهرمان نشه ، برانکو فراری دادن
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    3 0
    برای اینکه تیم یکدست برانکو خراب کنند ، و برای دفعه چهارم قهرمان نشه ، پولشو ندادید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس