کد خبر 1014855
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳
زیدان و بیل

زین‌الدین زیدان در آستانه بازی با آلاوس درباره شرایط تیمش توضیح داد.

به گزارش مشرق، زین‌الدین زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل آلاوس در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) درباره دلیل غیبت وینیسیوس و شرایط سفیدها سخن گفت.

بیشتر بخوانید:

زیدان زیر باران به امباپه رسید +عکس

 سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در این باره گفت: می‌دانیم با چه تیمی رو به رو خواهیم شد. آلاوس شروع خوبی داشته و بازی سختی پیش رو داریم. شک ندارم برای پیروزی باید از دقیقه اول تا آخر، آماده باشیم.احتمال جدایی وینیسیوس از رئال مادرید وجود ندارد.روی هر 25 بازیکنی که داریم، حساب می‌کنیم. اخیرا وینیسیوس زیاد بازی نکرده اما روی او هم حساب خواهیم کرد. اکنون وقت بازی کردن او نیست اما اوضاع خیلی زود می‌تواند عوض شود.هر بار 5 تا 6 بازیکن از لیست خط می‌خورند.اکنون ازار  و رودریگو خوب بازی می‌کنند.

او در ادامه افزود: همه مادریدی‌ها بابت همه کارهای بنزما به او افتخار می‌کنند. باید در هر بازی خوب کار کنیم  تا هواداران شاد شوند. این هدف ماست. بقیه چیزها دست بقیه است، نه من. هر کسی در رئال مادرید بازی می‌کند، بهترین است چون در بزرگ ترین باشگاه دنیا حضور دارند. مودریچ، مودریچ است و این تغییر نخواهد کرد. اکنون والورده  روی فرم است و در هر بازی می‌خواهد بهترین عملکرد را داشته باشد. انتخاب کردن در این بین برای من دردسر است اما چیزی را عوض نمی‌کند. هر 2 بازیکن  آماده و مهیای بازی هستند. آنها می‌دانند فلسفه کاری من عوض نخواهد شد. برای بردن یک بازی اینجا نیستیم بلکه  برای قهرمانی تلاش می‌کنیم.

روی همه حساب خواهم کرد و همه بازیکنان این را می‌دانند.نمی‌توانم حرفی درباره تاریخ بازگشت ازار بزنم. ضربه بدی به پایش وارد شده و مچ او پیچ خورده است اما چندان مهم نیست. مصدومیت ادن جدی نیست و خواهیم دید هفته بعد به تمرینات برمی‌گردد یا خیر.تیم فوق العاده‌ای داریم و هر کس، عشق و علاقه‌ای که بازیکنان نیاز دارند را با خود دارد. ما در کنار گرت بیل هستیم و معتقدم مردم هم همین طور هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس