کد خبر 1014850
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۳
 اونای امری

سرمربی اخراج شده تیم فوتبال آرسنال با اظهاراتی احساسی با هواداران باشگاهش خداحافظی کرد.

به گزارش مشرق، اونای امری پس از اخراج از سمت سرمربیگری تیم فوتبال آرسنال با اظهاراتی جالب از هواداران باشگاه لندنی خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید:

سرمربی آرسنال اخراج شد

او در این باره گفت: از اعماق قلبم از همه طرفدارانی که به من کمک کردند تا بزرگی آرسنال را احساس و درک کنم، تشکر می‌کنم. از همه شما که از گوشه گوشه دنیا ما را حمایت کردید، از همه شما که به ورزشگاه امارات آمدید و زیر باران و در هوای نامناسب منتظر ماندید تا پس از بازی با من صحبت کنید، متشکرم. با اشتیاق، تعهد و تلاش، کارم را انجام دادم و هیچ چیزی را بیشتر از این که نتایجی بهتر برای شما به ارمغان بیاورم، دوست نداشتم. همچنین می خواهم از تمامی کارکنان باشگاه آرسنال به خاطر شیوه برخوردشان تشکر کنم. عظمت باشگاه آرسنال به تک تک مدیران، مدیران اجرایی، کارمندان و دستیارانش است.

 او در ادامه افزود: به ویژه می‌خواهم از ایوان گازیدیس که در این باشگاه از من استقبال کرد، رائول سانلهی، ادو و وینای ونکاتشام به دلیل همکاری و کمک‌هایشان تشکر کنم. یک سال و نیم پر از احساسات مختلف، لحظات شیرین و البته در کنار آن کمی لحظات ناراحت کننده را در آرسنال سپری کردم اما همیشه فکر می‌کردم چقدر خوش شانس هستم که در چنین باشگاهی و با حضور چنین بازیکنان حرفه ای و باکیفتی، کار می‌کنم. سرمربیگری در آرسنال مایه افتخارم بود. بازیکنان آرسنال هنوز هم به پیراهنشان افتخار می‌کنند و به حمایت هواداران نیاز دارند. تجربه زیادی در فوتبال دارم اما از دوران حضورم در انگلیس لذت بردم و چیزهای زیادی در زمینه احترام به حرفه‌ای‌ها و خلوص فوتبال آموختم. زنده باد توپچی‌ها!

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس