کد خبر 1014686
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
آخرین وضعیت مرزهای ایران با عراق/ مهران باز است

معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی ناجا گفت: در مرزهای چهارگانه ایران با عراق هیچ گونه مشکل تردد از جانب جمهوری اسلامی نبوده و مرزها باز است؛ اما از سوی طرف عراقی محدودیت تردد وجود دارد.

به گزارش مشرق، از روز گذشته همراه با انتشار مطالبی مبنی بر تشدید اعتراضات در کشور عراق خبر بسته شدن مرز مهران بر روی خروجی خبرگزاری‌ها نقش بست. آگاهی از آخرین وضعیت مرزهای مشترک ایران با کشور عراق و به خصوص مرز مهران ما را بر آن داشت تا وضعیت مرزهای چهارگانه را از مرزبانی نیروی انتظامی جویا شویم.

بیشتر بخوانید

مرز مهران از ساعت ۲۴ امشب بسته می‌شود

سرهنگ ابوالقاسم خاتمی معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی ناجا اظهار داشت:‌ بر پایه آخرین استعلام از مرزهای کرمانشاه، ایلام و خوزستان در حال حاضر هیچ گونه مشکل تردد در مرزهای چهارگانه ایران با عراق از طرف جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.

معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی ناجا با تاکید بر اینکه مرزهای فوق به خصوص مرز مهران باز است، تصریح کرد: با توجه به حوادث اخیر در کشور عراق، یک سری محدودیت‌ در مرزهای مشترک از طرف کشور عراق ایجاد شده است؛ از طرف ایران مشکلی وجود ندارد اگرچه استقبال ایرانی‌ها برای تردد به عراق کاسته شده، اما شاهد تردد محدود مسافران عراقی به سمت داخل هستیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس