کد خبر 1014537
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶
دستگیری

رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض از دستگیری ۳ سارق حرفه ای لوازم خودرو و منزل خبر داد و گفت: متهمان که کارگران نانوایی هستند به همدستی با یکدیگر در سرقت لوازم خورو و منزل سرقت اعتراف کردند.

به گزارش مشرق، سرهنگ "سیف اله نوایی" در توضیح این خبر، بیان داشت: ساعت ۵ عصر روز گذشته ششم آذرماه مردی به کلانتری مراجعه و اظهار داشت لوازم سرقتی خودروش را که ۲ روز قبل از خودروی وی به سرقت رفته است در سایت های خرید و فروش اینترنتی مشاهده کرده است.

بیشتر بخوانید:

انهدام باند سارقان منزل در پایتخت

دستگیری ۴ نوجوان جیب‌بر حرفه‌ای متروی پایتخت

این مقام انتظامی بیان داشت: شاکی در ادامه اظهاراتش بیان کرد با سارقان قرار گذاشته ام که اموال سرقتی را از آنان بخرم و قبل از حضور در محل قرارملاقات تصمیم گرفتم به کلانتری مراجعه و ماموران را در جریان قرار دهم.

وی تصریح کرد: تیمی از ماموران عملیات کلانتری به نشانی اعلامی مراجعه و محل قرار خرید و فروش اموال سرقتی را تحت کنترل در آوردند.

کلانتر محله باغ فیض با اشاره به اینکه با حضور ماموران در محل مشاهده کردند راننده و ۲ سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید به محل مراجعه و مشغول معامله را شاکی شدند، افزود: ماموران اعزامی موفق شدند در یک عملیات ضربتی هر ۳ متهم را دستگیر و به همراه اموال سرقتی به کلانتری برای تحقیقات تکمیلی انتقال دهند.

نوایی گفت: متهمان در کلانتری به جرم ارتکابی با همدستی یکدیگر اعتراف کردند و اظهار داشتند کارگران نانوایی هستند و در اوقات فراغت لوازم خودرو و منزل سرقت می کنند.

رئیس کلانتری باغ فیض با بیان اینکه متهمان دارای سابقه بوده و پیش تر با همین عناوین دستگر شده اند، ابراز داشت: با شناسایی مخفیگاه متهمان با دستور قضائی تیمی از ماموران کلانتری برای بازرسی از آن محل اعزام شدند و تعداد ۱۶ فقره اموال سرقتی از قبیل ضبط و باند و مواد غذایی و غیره از مخفیگاه متهمان کشف کردند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه متهمان برای گرفتن دستور قضائی به دادسرا معرفی شده اند، اضافه کرد: هر سه سارق برای شناسنایی مال باختگان و کشف سایر جرائم مشابه در اختیار ماموران کلانتری باغ فیض قرار دارند.  

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس