کد خبر 1014536
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
آلودگی هوای تهران

یک متخصص بیماری های داخلی توصیه کرد شهروندان تهرانی در منزل بمانند، زیرا هم سطح شهر تهران و هم اطراف شهر هوای آلوده ای دارد.

به گزارش مشرق، ایرج خسرونیا، متخصص بیماری های داخلی با اشاره به افزایش آلودگی هوا در سطح شهر تهران گفت: متأسفانه در سطح شهر تهران و اطراف آن هوا به شدت آلوده است، بنابراین بهترین توصیه آن است که شهروندان در منزل بمانند.

بیشتر بخوانید:

سانسور آلودگی هوا به روش شهرداری تهران! +عکس

هوای تهران ناسالم برای همه گروه‌هاست

نوشیدنی طبیعی برای سم زدایی بدن

وی تأکید کرد: راه رفتن در فضای آزاد و فعالیت شدید بدنی مانند ورزش باعث می شود هوای آلوده بیشتری به ریه ها وارد شده و دچار مشکلات تنفسی شویم.

خسرونیا به خانواده ها توصیه کرد از حضور در پارک ها و فعالیت بدنی در فضای باز خودداری کرده، به ویژه افراد مسن، ضعیف، کودکان و شهروندانی که دارای سابقه بیماری های ریوی و تنفسی هستند.

به گفته این پزشک متخصص، حتی افراد جوان که بیماری نیز ندارند بهتر است کمتر از منزل خارج شوند و فعالیت های بدنی محدودی در فضای باز داشته باشند.

وی توصیه کرد از ماسک های طبی که متأسفانه در بازار وجود ندارد و باید از بیمارستان ها تهیه شود، در هنگام خروج از منزل استفاده شود.

خسرونیا با بیان اینکه استفاده از لبنیات، مایعات و آب میوه در سم زدایی مؤثر است، گفت: استفاده ازخوراکی های مؤثر در سم زدایی، اثر اندکی دارد و توصیه اصلی ما به افرادی که دارای بیماری های ریوی هستند و سایر شهروندان آن است که این روزها در منزل بمانند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس