بزرگراه زین الدین

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی از شناسایی و دستگیری عامل راه بندان در بزرگراه زین‌الدین خبر داد و گفت: تا کنون سه همدست این فرد نیز شناسایی و دستگیر شده‌اند.

به گزارش مشرق، سرهنگ مهدی تاجیک گفت: در پی اعلام سهیمه بندی بنزین در روز اول نا آرامی، مسدود شدن بزرگراه زین الدین توسط تعدادی از افراد به پلیس اعلام شد و تیمی از ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند. با حضور ماموران در محل تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت تعدادی افراد به سر کردگی مردی علاوه بر مسدود کردن بزرگراه، تعدادی از اموال عمومی را تخریب و قبل از رسیدن پلیس از محل متواری شده‌ است.

بیشتر بخوانید:

بازداشت ۳۰ لیدر اصلی اغتشاشات غرب تهران

دستگیری سرشاخه اصلی اغتشاشات «محمدشهر» کرج

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی ادامه داد: در تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم در محدوده خیابان وفادار شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و مجوز دستگیری این فرد صادر شد و در تاریخ ششم آذر ماه تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی پایتخت به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات پلیسی منسجم، وی را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت، وی با بیان اینکه تا کنون سه تن از همدستان این متهم نیز شناسایی و دستگیر شده اند، گفت: تلاش برای دستگیری سایر همدستانش در دستور کار مأموران قرار دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس