کد خبر 1014403
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴
واکنش نوبخت به اعتراض مجلس درباره حقوق‌ کارمندان

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: تا الان حدود دو هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان کمک معیشتی حاصل از مدیریت مصرف سوخت به هموطنان پرداخت شده است.

به گزارش مشرق، محمدباقر نوبخت صبح امروز در بدو ورود به استان بوشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح کمک حمایتی دولت، اظهار داشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف شده درخواست تمام کسانی که متقاضی دریافت این حمایت معیشتی هستند، با سرعت و مدیریت بررسی کرده و به سازمان برنامه‌ و بودجه اعلام نماید تا بتوانیم متقاضیان را تحت‌پوشش این طرح قرار دهیم.

 رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اضافه کرد:  وجه پرداختی از ۵۵ هزار تومان تا ۲۰۵ هزار تومان خواهد بود که تا الان حدود دو هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید:

از چاله به چاه

جهانگیری: هدف از سهمیه بندی بنزین حمایت از اقشار نیازمند بود

۷ علت اصلی حذف مردم از شمول کمک معیشتی

شریعتمداری: ۶۰ میلیون نفر بسته معیشتی دریافت کردند

وی با برنامه‌های سفر خود به استان بوشهر پرداخت و گفت: از جمله برنامه‌های این سفر پیگیری مصوبات سفر پیشین رئیس جمهور و هیئت وزیران به استان بوشهر است.

نوبخت بیان داشت: به‌صورت ویژه قرار است که ۵۰۰ واحد از دوهزار واحد مسکونی که برای عزیزان تحت ‌پوشش کمیته‌امداد با همکاری مشترک سازمان برنامه و بودجه و کمیته امداد آماده شده است، واگذار شود.

وی یادآور شد: همچنین از طرح‌های مصوبات سفر به‌ویژه راه‌آهن که یکی از کارهای مهم و ضروری هست بازدید می‌کنیم بازدیدی و در خاتمه شورای برنامه‌ریزی استان و ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل شده و جمع‌بندی این سفر در آن شورا ارائه خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
    3 0
    نصفش را دادیم به اخوی آقای ....و نصف دیگش را بین 24 میلیون نفر تقسیم کردیم.....یعنی ما زنده هستیم و دوران پسا اصلاحات را ببینیم تا بعضی مسائل واسه مردم روشن بشه؟؟قرار دادهای محرمانه ،حیف و میل بودجه و اموال دولتی،کرسنت،..و....
  • احمد IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
    4 3
    آقای نوبخت جوری می فرمایند 2420 میلیارد به مردم داده شده که انگار از جیب هیات دولت پرداخت کرده اند!!
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
    2 1
    بله دیگه منت گذاری ها شروع شد پول خودمونو میدن به خودمون منت هم میذارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس