کد خبر 1014328
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳
دستگیری ۳۴ نفر از اغتشاشگران در رباط‌کریم

سرکلانتر هفتم پایتخت، از دستگیری ۲ موبایل قاپ حرفه ای که برای تامین هزینه تفریح ۲۰۰ فقره موبایل قاپی کرده بودند، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در توضیح این خبر، بیان داشت: چهارم آذرماه سال جاری ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه تیم عملیات کلانتری ۱۱۷ جوادیه هنگام گشت زنی در خیابان "مولوی"، راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت "آپاچی" را مشاهده کردند که پلاک انتظامی موتورسیکلت شان را مخدوش کرده بودند.

بیشتر بخوانید:

دسیسه مرد طلایی برای دلارفروش تهرانی

کلاهبردار دیوار و شیپور دستگیر شد

دختر جوان: دوست دارم نامزدم یکه بزن باشد

سرکلانتر هفتم پایتخت عنوان کرد: مدتی ماموران رفتار این ۲ موتورسوار را تحت مراقبت قرار دادند تا این که مشخص شد، این ۲ موتورسوار در حال انتخاب شهروندی برای موبایل قاپی هستند.

این مقام انتظامی با اشاره به ادامه مراقبت های ویژه پلیسی، گفت: موتورسواران که موفق به انتخاب سوژه شده بودند، قصد موبایل قاپی داشتند اما با عملیات پلیسی مواجه و دستگیر شدند.

جلیلیان با بیان اینکه هر ۲ ­متهم، ۲۱ و ۲۰ ساله هستند و در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف کردند، گفت: در بررسی های بیشتر از متهمان، ۷ گوشی سرقتی کشف شد.

سرکلانتر هفتم پایتخت ابراز داشت: متهمان در کلانتری جوادیه به ۲۰۰ فقره سرقت اعتراف و اظهار داشتند که گوشی های سرقتی را به ۲ مالخر در محدوده های خیابان های "مولوی و حافظ" فروخته و صرفا برای تامین هزینه تفریح های خود موبایل قاپی می کردند.

جلیلیان با بیان اینکه هر ۲ متهم اظهار داشتند: سرقت ها را در محدوده خیابان های "فردوسی، چهارراه استانبول، خزانه و مولوی" مرتکب شده اند، گفت: دستگیری مالخران و شناسایی مال باختگان در دستور کار قرار دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس BR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
    1 0
    مرگ بر ترامپ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس