کد خبر 1014305
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
روحانی نمایه

رئیس جمهور با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی محمود حجتی در دوران مسوولیت وی در وزارت جهاد کشاورزی، گفت: بسیار برای من جای تاسف است که جای خالی ایشان را باید در دولت ببینم.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان آذربایجان‌شرقی و افتتاح همزمان طرح‌ها و پروژه‌های کشاورزی این استان با بیان اینکه انتخاب مدیری که بتواند جایگزین خوبی برای مهندس حجتی باشد، کار دشواری است، اظهار داشت: امیدوارم خداوند به همه آنهایی که برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند، اجر بدهد.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ روحانی: از تاریخ سهمیه بندی بنزین خودم هم خبر نداشتم!

وی با اشاره به اینکه مهندس حجتی به دلیل برخی فشارهای سیاسی و مشکلات جسمانی، پیش از این استعفا داده بود، گفت: بنده بیشتر به خاطر حفظ سلامتی، استعفایشان را قبول کردم وگرنه مخالف آن بودم.

رئیس جمهور با بیان اینکه مهندس حجتی یک نعمت بزرگ برای دولت بود، خاطرنشان کرد: من به عنوان رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم می گویم که ایشان یکی از وزرای کم‌نظیر دولت و یکی از خادمان بزرگ مردم بودند که سراسر زندگی‌اش اخلاص، ایمان، تواضع، اخلاق و سخت‌کوشی بود.

روحانی اظهار داشت: خداوند ایشان را مورد عنایت و توفیقات بیشتر خود و ما مردم را هم شکرگزار نعمت خداوند و آماده برای تشکر نسبت به آنهایی که به این مردم خدمت کرده و می‌کنند، قرار دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس