کد خبر 1014244
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
انریکه

سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا دستیار اول خود را که جانشینش شده بود، خائن معرفی کرد.

به گزارش مشرق، لوئیس انریکه، سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا امروز به صورت رسمی کارش را آغاز کرد.

او در نشست خبری معارفه اش عنوان کرد: امروز برای من و خانواده‌ام روزی خاص است چون به خانه ام برگشتم. به تیم ملی برگشتم تا پروژه‌ای که شروع کردم را به پایان ببرم. شخصی هستم که از جدل فرار می‌کنم. هر کس که من را می‌شناسد، این را می‌داند اما مجبورم وارد جدل شوم چون فردی سال ها با من کار کرد و برای او جایگاه دیگری درنظرگرفته بودم. 

بیشتر بخوانید:

ماجرای اخراج عجیب سرمربی اسپانیا

سرمربی ماتادورها درباره آلبرتو مورنو، دستیار اولش که بعد از رفتنش از تیم ملی، جای او را گرفت، گفت: تنها فردی که مسئول نبودن مورنو در تیم ملی اسپانیا، من هستم. در این بحث، فدراسیون دخالتی نداشت. اختلاف من با او از تاریخ 12 سپتامبر آغاز شد. من با او تماسی داشتم و در آن روز در خانه ام با او دیدار کردم. به او گفتم که می‌خواهم بار دیگر به عنوان فرد دوم در کنارم کار کند.

سرمربی سابق بارسلونا اظهار داشت: این بهترین فرصت برای او بود تا در زندگی اش به رویاهایش برسد اما به نظرم، او خائن است. هرگز با چنین فردی کار نمی‌کنم و در کادر فنی‌ام نمی خواهم. رویاپردازی بیش از حد فضیلت نیست بلکه عیب بزرگی است.

انریکه به خاطر بیماری دخترش در ابتدای سال 2019 از سمتش استعفا کرد و مورنو دستیار اولش، جانشین او شد. ماتادورها با هدایت مورنو به یورو 2020 صعود کردند. فدراسیون اسپانیا هفته گذشته از بازگشت رسمی انریکه خبر داد که عصبانیت مورنو را درپی داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس