کد خبر 1014213
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
میسون ماونت

بعد از تشکر ژوزه مورینیو از توپ جمع کن بازی دیروز تاتنهام که روی یکی از گلهای تاتنهامی‌ها نقش بازی کرد، میسون ماونت می‌گوید زمانی که توپ جمع کن چلسی بوده تکنیک‌هایی از مورینیو آموخته.

به گزارش مشرق، در دیدار دیشب تاتنهام و المپیاکوس که دیشب در ورزشگاه خانگی تاتنهام برگزار شد شاگردان ژوزه مورینیو ابتدا با دو گل از حریف عقب افتاده بودند ولی یک توپ‌جمع‌کن به تاتنهام کمک کرد تا ورق را برگرداند و در نهایت با یک کامبک رویایی با نتیجه 4-2 به پیروزی برسد. مورینیو در پایان بازی از توپ‌جمع‌کن مورد بحث تقدیر کرد و گفت خودش زمانی توپ‌جمع‌کن بوده و توپ‌جمع‌کن‌های باهوش مثل خودش را دوست دارد.

بیشتر بخوانید:

توپ جمع کنی که ناجی مورینیو شد +عکس

تاتنهام که بعد از بیست دقیقه 2-0 عقب افتاده بود در آخرین لحظات نیمه اول یکی از گلها را جبران کرد تا در اوایل نیمه دوم توسط هری کین کار را به تساوی بکشاند. دو گل دیگر توسط هری کین و سرژ اوریه در ادامه کافی بود تا تاتنهام 4-2 به پیروزی برسد. اما گل اول هری کین که باعث شد تاتنهام بازی را به تساوی بکشاند به لطف حرکت هوشمندانه یک توپ‌جمع‌کن ممکن شد. سرژ اوریه به لطف تفکر و حرکت سریع یک توپ‌جمع‌کن که توپ را در اختیارش قرار داد موفق شد اوت را سریع برای لوکاس مورا پرتاب کند تا او با حرکت به درون محوطه جریمه هری کین را صاحب توپ کند تا گل دوم به ثمر برسد.

مورینیو در پایان بازی درباره این صحنه و توپ‌جمع‌کنی که به تیمش کمک مهمی کرده بود گفت:" من خودم زمانی توپ‌جمع‌کن بودم و از توپ‌جمع‌کن‌های باهوش مثل خودم خوشم می‌آید. او بازی را می‌خواند، بازی را درک می‌کند و کمک‌های مهمی می‌کند که در واقع پاس گل هستند. این صحنه برای آن پسر لحظه خیلی مهمی است که هرگز فراموشش نمی‌کند". 

میسون ماونت ستاره جوان این روزهای چلسی که از کودکی در آکادمی این باشگاه پرورش یافته می‌گوید زمانی که در حال آموزش در آکادمی در برخی بازی‌های چلسی به عنوان توپ جمع کن به کار گرفته می‌شده خیلی خوب به خاطر می‌آورد که مورینیو، سرمربی وقت چلسی به او و دیگر توپ جمع کن‌ها توصیه‌هایی داشته و تکنیک‌هایی به آنها می‌آموخته که بتوانند به بهترین شکل ممکن توپ را برای شروع سریع و گاهی با تاخیر بازی در اختیار بازیکنان قرار دهند.

میسون ماونت در این باره می‌گوید:" وقتی در کودکی در بعضی بازی‌های بزرگ چلسی توپ جمع کن بودم آنقدر از این تجربه لذت می‌بردم که الان آن روزها را خیلی خوب یادم هست. یکی از خاطراتی که هیچوقت فراموش نمی‌کنم این است که مثلا اگر در لیگ قهرمانان، تیم در حال بردن بازی بود مورینیو به ما می‌گفت توپ را نگه داریم و سریع به بازی بر نگردانیم!".

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
    4 0
    آقای خاص!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس